Ægløsningstest, er kommet i tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
11 svar
3 synes godt om
9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er ved at være godt og grundigt forvirret. Jeg tog denne ægløsningstest(håber billederne er med, har ikke prøvet at tilføje billeder før) og var ikke et sekundt i tvivl om at den var positiv, efter at have i testet i 16 dage forinden. Nu er jeg så alligevel kommet i tvivl, hvad synes i?

Tak fordi du ville tage dig tid til at kigge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Den er positiv

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Positiv

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Åh dejligt at vide at man i det mindste FÅR ægløsning efter p-pille stop.

Så vidt jeg har forstået, p-pille stop eller ej, er luteralfasen omkring 12-16 dage og da jeg jo kender min ægløsningsdag burde jeg jo kunne udregne testdag, men nu 20 dage efter ægløsning har jeg stadig ingen menstruation og kun negative graviditetstest?

Er MEGET forvirret? Har jeg forstået det forkert?

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh dejligt at vide at man i det mindste FÅR ægløsning efter p-pille stop.

Så vidt jeg har forstået, p-pille stop eller ej, er luteralfasen omkring 12-16 dage og da jeg jo kender min ægløsningsdag burde jeg jo kunne udregne testdag, men nu 20 dage efter ægløsning har jeg stadig ingen menstruation og kun negative graviditetstest?

Er MEGET forvirret? Har jeg forstået det forkert?

26 dage siden æl mener jeg!

Anmeld

10. oktober 2013

Mitlivsommooor

Jeg kender det alt for godt, er også total forvirret mht hvornår jeg har testdag!  

Testede positiv på ÆL test D. 28, altså 21 dage efter min mens første dag. 

Anmeld

10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kyed skriver:

Jeg kender det alt for godt, er også total forvirret mht hvornår jeg har testdag!  

Testede positiv på ÆL test D. 28, altså 21 dage efter min mens første dag. 

Jeg havde forstået det sådan at test dag med normal cyklus er 4+0 altså 14 dage efter ægløsning og så gik jeg jo bare ud fra at det var sådan uanset cyklus længde, men 14 dage efter min æl havde jeg jo så negativ test og nu 27 dage sidel æl stadig ingen mens og det er 49 dage siden sidste første mens.  Har du prøvet at tage en gtest? 

Anmeld

10. oktober 2013

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Jeg havde forstået det sådan at test dag med normal cyklus er 4+0 altså 14 dage efter ægløsning og så gik jeg jo bare ud fra at det var sådan uanset cyklus længde, men 14 dage efter min æl havde jeg jo så negativ test og nu 27 dage sidel æl stadig ingen mens og det er 49 dage siden sidste første mens.  Har du prøvet at tage en gtest? 

Ja det er også sådan jeg har forstået det, men min cyklus svinger en del. desværre! 

Jeg har faktisk lige taget en gtest, og kan ane nr. 2 streg virkelig svagt, er dog i tvivl om det bare en skyggestreg - tænker at teste igen om et par dage.  

Anmeld

10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kyed skriver:

Ja det er også sådan jeg har forstået det, men min cyklus svinger en del. desværre! 

Jeg har faktisk lige taget en gtest, og kan ane nr. 2 streg virkelig svagt, er dog i tvivl om det bare en skyggestreg - tænker at teste igen om et par dage.  

Du er vel reelt også kun 3+5 ud fra din ægløsning, jeg ville da teste igen på søndag 4+1 så skulle stregen nok være tydeligere, men hvor spændende!!  for at de bliver tydeligere

Anmeld

11. oktober 2013

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Du er vel reelt også kun 3+5 ud fra din ægløsning, jeg ville da teste igen på søndag 4+1 så skulle stregen nok være tydeligere, men hvor spændende!!  for at de bliver tydeligere

Ja det tænker jeg også at gøre. Men man skal sgu passe lidt på med at køre sig selv for meget op!

Har du testet for nyligt og er mens stadigvæk ikke dukket op?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.