eva slanke kvinde.. :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

bette

kan du ikke fortælle mig lidt om hvordan du tog dig sammen og tabte dig så meget?? hvad gjorde du og hva spiste du?

synes dælme det er svært... at tage sig sammen.. og spise rigtigt..
nu har jeg jo en mand som æder som han har lyst så det er lidt svært at holde sig fra det.. når han gør det ligeforan ens.. suk..
men hva gør man??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Honningblomst

bette skriver:

kan du ikke fortælle mig lidt om hvordan du tog dig sammen og tabte dig så meget?? hvad gjorde du og hva spiste du?

nu har jeg jo en mand som æder som han har lyst så det er lidt svært at holde sig fra det.. når han gør det ligeforan ens.. suk..
men hva gør man??

Jamen det vil jeg da meget gerne...inde på siden her: før rund, nu sund....der er nogle af de nye indlæg hvor Pia har startet dem, og der har jeg skrevet lidt om hvad og hvordan jeg har gjort..ellers bare spørg igen..
Men det er svært at råde, fordi det jo handler om at finde præcis den måde man selv kan leve med ALTID...og altid er jo alligevel en del-smiler
Knus Eva..

Anmeld

21. juli 2009

Smukkert

bette skriver:

men hva gør man??

Jeg er ikke proffessionel, for jeg er først lige startet på min livsstilsændring .. MEN, det der holder min vilje kørende er at jeg har taget billeder af mig selv helt nøgen, ind i spejlet, så man rigtig kunne se mig i helfigur.. SÅ får man motivationen, siger jeg dig

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Her var trådenhttp:     //www.baby.dk/debat/22724pi1/foer-rund-nu-sund/vil-i-ikke-nok-hjaelpe-mig---.aspx
måske du kan bruge noget af det-smiler
Og hvordan eg tog mig sammen...jeg valgte om alt det jeg spiste var det værd...er det virkelig så vigtigt og så få sådan en stor krop i bytte...så jeg har sagt farvel til noget og fået noget andet igen...en slank og sund krop...
Hvor meget skal du tabe??
Knus..

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg er ikke proffessionel, for jeg er først lige startet på min livsstilsændring .. MEN, det der holder min vilje kørende er at jeg har taget billeder af mig selv helt nøgen, ind i spejlet, så man rigtig kunne se mig i helfigur.. SÅ får man motivationen, siger jeg dig

Uh ja, kan kun give dig ret. Bvad.

men min krop vil åbenbart ik tabe sig, er mega træls

Anmeld

22. juli 2009

bette

Eva skriver:

Her var trådenhttp:     //www.baby.dk/debat/22724pi1/foer-rund-nu-sund/vil-i-ikke-nok-hjaelpe-mig---.aspx
måske du kan bruge noget af det-smiler
Og hvordan eg tog mig sammen...jeg valgte om alt det jeg spiste var det værd...er det virkelig så vigtigt og så få sådan en stor krop i bytte...så jeg har sagt farvel til noget og fået noget andet igen...en slank og sund krop...
Hvor meget skal du tabe??
Knus..

har faktisk tabt de 25 kg.. men jeg tog 30 kg på under graviditetn..

og kan slet ikke få de sidste kg af... det virker så håbløst.. jeg vil gerne af med... 6 kg tror jeg..

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

bette skriver:

har faktisk tabt de 25 kg.. men jeg tog 30 kg på under graviditetn..

og kan slet ikke få de sidste kg af... det virker så håbløst.. jeg vil gerne af med... 6 kg tror jeg..

Og de sidste er bare de værste at komme af med og svært at motivere sig til..prøv at tage ud og prøv bukser i et nummer mindre end du bruger nu, det har hjulpet mig...og så tænker jeg at det jo er dumt at være trist over så få kilo og kan andre, så kan jeg...det har skubbet til mig så de sidste røg.
Jeg har som skrevet stadig to kilo jeg bare vil af med og det tager lige lidt tid...
Knus..og super flot med de 25 kilo...sejt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.