Hej krop.... stop det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hej med jer. 

Kender i det, man sidder ligeså stille i sofaen og pludselig har man en lille ømhed i begge bryster og en stikken omkring højre æggestok!!!! Og så tænker man LAD NU VÆR!!! 

Der er altså 10-12dage til forventet mens!!!!!! Hvis der var noget ville jeg jo overhovedet ikk kunne mærke det endnu. Idiotiske krop altså. Og jeg prøver virkelig at være cool omkring pb, men det lykkes tydeligvis ikke. 

ååårh hvis det da bare var så nemt som min kusine troede, at man kunne teste lige efter sex  Hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

stjernehimmel

Mor11 skriver:

Hej med jer. 

Kender i det, man sidder ligeså stille i sofaen og pludselig har man en lille ømhed i begge bryster og en stikken omkring højre æggestok!!!! Og så tænker man LAD NU VÆR!!! 

Der er altså 10-12dage til forventet mens!!!!!! Hvis der var noget ville jeg jo overhovedet ikk kunne mærke det endnu. Idiotiske krop altså. Og jeg prøver virkelig at være cool omkring pb, men det lykkes tydeligvis ikke. 

ååårh hvis det da bare var så nemt som min kusine troede, at man kunne teste lige efter sex  Hahaha

Kender det...

Hihi jaaa det ville ikke være dårligt at man lige ku tjekke når man havde fået pusten igen

Anmeld

10. oktober 2013

Bettina90

Mor11 skriver:

Hej med jer. 

Kunne det ikke være en æggeløsning som du kan mærke? 

Anmeld

10. oktober 2013

LilleMie

Mor11 skriver:

Hej med jer. 

Åh hvor jeg kender det! Jeg prøver også at bilde mig ind, at jeg er helt afslappet omkring projektet. Men af en eller underlig grund bliver min hjerne ved med at registrere alle små bitte ændringer i min krop.

I går blev jeg pludselig så overbevist om, at jeg var gravid, at jeg tog en test, selvom jeg kun ville være 3+3 og jeg plejer aldrig at teste før tid (vi har været i gang i 6 måneder denne gang). Testen var selvfølgelig negativ og jeg forstår ikke, hvad jeg dog havde så travlt med, for selv hvis den havde været positiv, havde jeg ikke troet på den før efter 4+0 

Anmeld

10. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Bettina90 skriver:

Kunne det ikke være en æggeløsning som du kan mærke? 

Nej, for jeg havde meeeega ælsmerter i weekenden. Var slet ikk i tvivl  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.