Ville lige fortælle om en lidt kikset episode, vi var ude for den anden dag, det er vist hvad der sker når jeg er skruk og snart håber på en positiv test

Min kæreste og jeg var ude og shoppe i et center i lørdags, da vi går forbi ønskebørn, kan ik lade være at gå ind og kigge i de babybutikker
Min kæreste synes også jeg er lidt skør
Vi kigger på de flotte barnevogne, ja jeg faldt da også lige for en Emmaljunga, noget skørt noget når jeg ik er gravid endnu..
I får lige et link til den, farven hedder Denim Black
Så flot!! 
http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_Star_Supreme-557.html
Da vi står og kigger på barnevognene, kan jeg genkende ekspedienten (fra en jobsamtale) der vil spørge om vi har brug for hjælp, ville bare takke nej til hjælp og så smutte igen, da vi jo bare kigger for sjov :-D Da vi skal til at gå spørger ekspedienten, du virker bekendt, dahm tænker jeg bare, men ja vi falder så i snak og spørger så om jeg er gravid nu, nej svarer jeg, tænker at jeg må da være skør.. men nej personen var sød og forstående og spurgte om vi ville have lidt info om barnevognen
Så det endte da i en hyggelig samtale
Men hvor kæresten og jeg grinte af det da vi gik, hvad er oddsene lige for det :-p
Anmeld