En lidt uheldig episode ;-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
4 svar
3 synes godt om
9. oktober 2013

Babydrøm

Ville lige fortælle om en lidt kikset episode, vi var ude for den anden dag, det er vist hvad der sker når jeg er skruk og snart håber på en positiv test  

Min kæreste og jeg var ude og shoppe i et center i lørdags, da vi går forbi ønskebørn, kan ik lade være at gå ind og kigge i de babybutikker   Min kæreste synes også jeg er lidt skør  Vi kigger på de flotte barnevogne, ja jeg faldt da også lige for en Emmaljunga, noget skørt noget når jeg ik er gravid endnu.. 

I får lige et link til den, farven hedder Denim Black Så flot!!

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_Star_Supreme-557.html

Da vi står og kigger på barnevognene, kan jeg genkende ekspedienten (fra en jobsamtale) der vil spørge om vi har brug for hjælp, ville bare takke nej til hjælp og så smutte igen, da vi jo bare kigger for sjov :-D Da vi skal til at gå spørger ekspedienten, du virker bekendt, dahm tænker jeg bare, men ja vi falder så i snak og spørger så om jeg er gravid nu, nej svarer jeg, tænker at jeg må da være skør.. men nej personen var sød og forstående og spurgte om vi ville have lidt info om barnevognen Så det endte da i en hyggelig samtale Men hvor kæresten og jeg grinte af det da vi gik, hvad er oddsene lige for det :-p 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
det er osse en fed barnevogn vi skal selv have den bare med dreje hjul vi skal ind og bestille den i december

Anmeld

9. oktober 2013

Babydrøm

anna111 skriver:

det er osse en fed barnevogn vi skal selv have den bare med dreje hjul vi skal ind og bestille den i december

Det er jeg da slet ik misundelig på  Tror vi skal have den med de største hjul, kan ik lige huske navnet på det stel, da vi flytter til fyn og nok kommer til at gå på meget forskellige terræn  

Anmeld

9. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
AnnL skriver:

Det er jeg da slet ik misundelig på  Tror vi skal have den med de største hjul, kan ik lige huske navnet på det stel, da vi flytter til fyn og nok kommer til at gå på meget forskellige terræn  

Hehe vi bor selv på fyn langt ude på landet men hjulene kan låses fast og så er den bare så nem og lækker at gå med

Anmeld

9. oktober 2013

Babydrøm

anna111 skriver:

Hehe vi bor selv på fyn langt ude på landet men hjulene kan låses fast og så er den bare så nem og lækker at gå med

Oki hehe  Det var bare ekspedienten der foreslå den med de mest robuste dæk, nu vi snakkede forskellige terræn, men smart hjulene kan låses fast, de virker rigtig nemme at gå med når det bliver aktuelt, sætter vi os mere ind i alle de forskellige modeller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.