Tilbehør pulled pork

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
PernilleogLouis skriver:

vi skal spise ca kl 18 og kødet kommer i om morgen kl 6 også ud ca kl 17.30 - så mon det gå hvis jeg sætter den på varmluft???

Sagtens!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Chris86

PernilleogLouis skriver:

Det er faktisk en god ide med pommes men har i forevejen et ovn problem da pulled pork skal laves i ovnen og det tag jo hele dagen ellers virkelig god ide

Grill

Anmeld

9. oktober 2013

PernilleogLouis

Mor11 skriver:

Sagtens!

fedt tak

Anmeld

9. oktober 2013

sarulee

Da vi skulle have mange gæster, lavede jeg også coleslaw og burgerboller, men samtidig kartoffelmos og sovs (lavet ud af noget af væden fra pulled pork). Så er der noget til alle Og hvis man har tid, kan man lave panerede friturestegte syltede agurker i skiver, det er sindsygt lækkert i sådan en burger

Anmeld

9. oktober 2013

Dinsen

vi plejer også at lave barbecue sovs til, og ellers det som er nævnt, nogle gange agurk salat  - mest fordi det gør manden glad ;-)

Anmeld

9. oktober 2013

Muffin_girl

PernilleogLouis skriver:

vi skal spise ca kl 18 og kødet kommer i om morgen kl 6 også ud ca kl 17.30 - så mon det gå hvis jeg sætter den på varmluft???

en halv time er ikke nok, tror jeg ikke. jeg ville putte dem ind kl 16,45 ca. og så give den ekstra i den sidste halve time ��

Anmeld

9. oktober 2013

PernilleogLouis

Aalborg_Pigen skriver:

en halv time er ikke nok, tror jeg ikke. jeg ville putte dem ind kl 16,45 ca. og så give den ekstra i den sidste halve time ��

Ja var også det jeg mente - kan vel godt putte dem ind også som du siger give dem ekstra når jeg tag kødet ud) Tak for rådet

Anmeld

9. oktober 2013

PernilleogLouis

Dinsen skriver:

vi plejer også at lave barbecue sovs til, og ellers det som er nævnt, nogle gange agurk salat  - mest fordi det gør manden glad ;-)

kan du anbefale en opskrift på en barbarcue sovs?

Anmeld

10. oktober 2013

Dinsen

PernilleogLouis skriver:

kan du anbefale en opskrift på en barbarcue sovs?

Plejer at benytte denne... 

Ingredienser:

• 1 dl god ketchup
  • 100 g brun farin
  • 2 spsk. æblecidereddike (eller anden lys eddike)
  • 2 tsk. soya
  • 2 tsk. god sennep
  • 2 tsk. paprika
  • 2 tsk. chipotle/røget paprika
  • 1 fed hvidløg

Fremgangsmetoden er ret simpel: pres/riv hvidløget og rør alle ingredienserne godt sammen og lad den stå og hvile i ca. 10-15 min. til sukkeret er helt opløst.

Det giver ca.  1.5 dl barbecue sovs

Anmeld

10. oktober 2013

Antioxi

Jeg plejer bare at servere det med burgerboller, coleslaw, barbequesauce og æblecidereddike - til at tage det fede fra kødet.

Alt er naturligvis hjemmelavet. Synes ikke man kan købe noget ordentligt i butikkerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.