At genoptage kontakt til en, efter mange år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
16 svar
4 synes godt om
9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja søger gode råd til hvordan man genoptager kontakten til en person efter mange år, uden en rigtig kontakt!

På de 8 år der er gået, har vi kort set hinanden 2-3 pr år. Det er altid mig der tager kontakt. Jeg ved at han altid bliver glad når vi ses, men at vi ikke kan forvente at person  selv tager kontakt til os. 

Men hvordan kan vi få genoprettet vores gode gamle forhold? Mødes man på neutral grund, eller inviterer man til hjemmrbagte boller og kaffe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen med et par gode råd?? 

Anmeld

9. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Ja søger gode råd til hvordan man genoptager kontakten til en person efter mange år, uden en rigtig kontakt!

På de 8 år der er gået, har vi kort set hinanden 2-3 pr år. Det er altid mig der tager kontakt. Jeg ved at han altid bliver glad når vi ses, men at vi ikke kan forvente at person  selv tager kontakt til os. 

Men hvordan kan vi få genoprettet vores gode gamle forhold? Mødes man på neutral grund, eller inviterer man til hjemmrbagte boller og kaffe??

Jeg havde da bare inviteret hjem til noget hygge.. Boller og kaffe/kage og kaffe eller noget aftensmad... 

Anmeld

9. oktober 2013

Noahmor

Anonym skriver:

Det kommer lidt an på, hvad relation I har. 

Men ellers kan I jo starte med et cafebesøg. Det er ikke så forpligtende. 

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Jeg havde da bare inviteret hjem til noget hygge.. Boller og kaffe/kage og kaffe eller noget aftensmad... 

Tænker at det måske også ville være det bedste, men tænker om han ville syntes det ku blive mærkligt. Det er jo 8 år siden at vi så falde ville skulle ses rigtig privat! 

Anmeld

9. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Tænker at det måske også ville være det bedste, men tænker om han ville syntes det ku blive mærkligt. Det er jo 8 år siden at vi så falde ville skulle ses rigtig privat! 

Altså er det en kæreste eller en kammerat? 

hvis det bare er en gammel kammerat kan jeg ikke se det mærkelige i det altså at invitere hjem til noget hygge

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Det kommer lidt an på, hvad relation I har. 

Men ellers kan I jo starte med et cafebesøg. Det er ikke så forpligtende. 

Det er min bror, og vi har ikke set hinanden privat i 8 år. Når vi ses, er det fordi jeg tager forbi hans arbejde og siger Hej. Jeg ved at han bliver rigtig glad når jeg kommer! 

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Altså er det en kæreste eller en kammerat? 

hvis det bare er en gammel kammerat kan jeg ikke se det mærkelige i det altså at invitere hjem til noget hygge

Det er min bror 

Anmeld

9. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg havde inviteret op kaffe endten derhjemme eller på cafe

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg havde inviteret op kaffe endten derhjemme eller på cafe

Ja det kan godt være at det bare var det man skulle gøre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.