Når en person vil give '' nypris ''

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
12 svar
30 synes godt om
9. oktober 2013

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg lige har solgt en telefon, jeg satte den til 400 kr. og har allerede en køber til den , men først den 20 okt. 

men så er der en anden som gerne vil give fuld pris, ( altså det beløb jeg selv har givet for den) 

kan man så tillade sig at sige det til den som man egentlig har '' solgt den til'' at man hellere vil sælge til hende som vil gi fuld pris? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

sagen er den at jeg lige har solgt en telefon, jeg satte den til 400 kr. og har allerede en køber til den , men først den 20 okt. 

men så er der en anden som gerne vil give fuld pris, ( altså det beløb jeg selv har givet for den) 

kan man så tillade sig at sige det til den som man egentlig har '' solgt den til'' at man hellere vil sælge til hende som vil gi fuld pris? 

Personligt synes jeg ikk at man kan gøre det... Hvis man har lovet en person at holde en ting til en dato synes jeg ikk man kan trække det tilbage.....

Anmeld

9. oktober 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Personligt synes jeg ikk at man kan gøre det... Hvis man har lovet en person at holde en ting til en dato synes jeg ikk man kan trække det tilbage.....

Ej det ville jeg i hvert fald blive rigtig sur over.... Men ville nok på den anden side også kunne forstå at man gerne vil have så mange penge for den som muligt....

Anmeld

9. oktober 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Ej det ville jeg i hvert fald blive rigtig sur over.... Men ville nok på den anden side også kunne forstå at man gerne vil have så mange penge for den som muligt....

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

nej jeg giver dig ret , jeg kan heller ikke få mig selv til det så den bliver gemt og solgt til hende som jeg har lovet det  

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

ja vil jo være fedt at få alle pengene man selv har givet, men jeg kan ikke få mig selv til det, så den bliver solgt til hende jeg har lovet det  

vil selv blive ked af det er jeg sikker på hvis det var omvendt. 

Anmeld

9. oktober 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Det mener jeg ikke man kan tillade sig.  Hvis du har sagt ja til at handle så mener jeg det er bindende. 

Anmeld

9. oktober 2013

M&J87

Jeg håber bare ikke at din køber bakker ud. Tit ændrer folk mening, specielt når man lover at vente på dem. Jeg havde solgt til den som kunne afhente og betale hurtigst.

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Det mener jeg ikke man kan tillade sig.  Hvis du har sagt ja til at handle så mener jeg det er bindende. 

Ja.. jeg kan heller ikke få mig selv til det, vil selv blive lidt ked tror jeg.. så sælger den til hende jeg har lovet  

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Jeg håber bare ikke at din køber bakker ud. Tit ændrer folk mening, specielt når man lover at vente på dem. Jeg havde solgt til den som kunne afhente og betale hurtigst.

nej men jeg skrev også til min køber at så skal hun være 100 % sikker på at hun vil købe den - og det siger hun at hun er så jeg stoler på hende og håber også jeg kan det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.