er lidt små forvirret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2013

natashalarsen

havde lige blod i min truss for morgen lidt slimet lidt brunt og meget klart rød, men nu er der bare intet blod at se to bind på gik med det, men intet kom i bindet . har nu tAGET bindet a stadig ingen mens 3+6 hvis det er det ikke bare var en kortvarrig mens..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

natashalarsen

9. oktober 2013

esioul

natashalarsen skriver:

havde lige blod i min truss for morgen lidt slimet lidt brunt og meget klart rød, men nu er der bare intet blod at se to bind på gik med det, men intet kom i bindet . har nu tAGET bindet a stadig ingen mens 3+6 hvis det er det ikke bare var en kortvarrig mens..

Det kan også være starten på mens

Anmeld

9. oktober 2013

natashalarsen

esioul skriver:

Det kan også være starten på mens

som bare holder op igen min mens plejer at plet plet plet, ikke bare lidt blod også STOPPE
det var derfor jeg blev helt øh

Anmeld

9. oktober 2013

esioul

natashalarsen skriver:

som bare holder op igen min mens plejer at plet plet plet, ikke bare lidt blod også STOPPE
det var derfor jeg blev helt øh

Min erfring er bare at kroppen kan gøre mærkelige ting, når man ønsker at være gravid. Så er "plejer" ikke rigtig til stedet

Anmeld

9. oktober 2013

natashalarsen

esioul skriver:

Min erfring er bare at kroppen kan gøre mærkelige ting, når man ønsker at være gravid. Så er "plejer" ikke rigtig til stedet

jeg ønskede faktisk min mens kom, fordi der er meget stress på, så tænkte bare nå så må vi prøve igen, når der er mere ro på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.