Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor11 skriver: De havde bare ingen i butikken i sidste uge og ekspedienten sagde de kun gik til 86. Men tak tak, så er det jo ingen problem
De havde bare ingen i butikken i sidste uge og ekspedienten sagde de kun gik til 86.
Men tak tak, så er det jo ingen problem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Hun har dælme da ikke vist hvad hun snakkede om Nej det er jo det
Hun har dælme da ikke vist hvad hun snakkede om
Nej det er jo det
Nej, man undres somme tider
Hentede hvide og sorte langærmede i h&m i forgårs i str 92...
De vælter ikke i dem, men de kan fåes i butikken.... Jeg vil nemlig oz fortsat bruge vores tshirts...
Mathias Villads skriver: Hentede hvide og sorte langærmede i h&m i forgårs i str 92... De vælter ikke i dem, men de kan fåes i butikken.... Jeg vil nemlig oz fortsat bruge vores tshirts...
Feeedt, det er simpelthen for træls hvis jeg er nødt til at købe dem over deres hjemmeside og betale fragt. Har hele 2 h&m'er i gåafstand. Ellers må de sgu få nogen hjem til mig
Mor11 skriver: overskriften siger lidt sig selv det er fordi vores dreng har en hel del t-shirts som vi gerne vil fortsætte med at bruge så længe han kan passe dem. Derfor, vil jeg gerne finde nogen hvide langærmede bodyer til at have indenunder. Synes ikke alm langærmede bluser fungere, for de er ikk lange nok til at nå ned i underbukserne ligesom undertrøjerne. Og så går han og skiller. men jeg ved at h&m kun har til 86. Så kan man overhovedet få bodyer i 92??
overskriften siger lidt sig selv
det er fordi vores dreng har en hel del t-shirts som vi gerne vil fortsætte med at bruge så længe han kan passe dem. Derfor, vil jeg gerne finde nogen hvide langærmede bodyer til at have indenunder. Synes ikke alm langærmede bluser fungere, for de er ikk lange nok til at nå ned i underbukserne ligesom undertrøjerne. Og så går han og skiller.
men jeg ved at h&m kun har til 86. Så kan man overhovedet få bodyer i 92??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128