Hjemme farvning af hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. oktober 2013

Newsence

Hej 

jeg har farvet mit hår for en uge siden.. Har farvet hår før og aldrig problemer, men den farve jeg valgte var åbenbart så tæt på min egen at det ikke er til at se forskel... 

Nu er spørgsmålet så hvornår kan jeg farve det igen ? Hvor lang tid skal der min gå ?

håber nogen ved noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

LRJ

newsence skriver:

Hej 

jeg har farvet mit hår for en uge siden.. Har farvet hår før og aldrig problemer, men den farve jeg valgte var åbenbart så tæt på min egen at det ikke er til at se forskel... 

Nu er spørgsmålet så hvornår kan jeg farve det igen ? Hvor lang tid skal der min gå ?

håber nogen ved noget 

Skal det være Lysere eller mørkere ?

Anmeld

9. oktober 2013

liten-mamma

newsence skriver:

Hej 

håber nogen ved noget 

Der er ikke regler for hvornår du må farve det igen, du kan i princippet farve det igen samme dag. 

Du skal bare huske at dit hår jo ikke har særlig godt af at blive farvet, så jeg ville nok vente lidt. Dog har jeg farvet mit hår to gange på én dag

Anmeld

10. oktober 2013

Newsence

LRJ skriver:

Skal det være Lysere eller mørkere ?

tror mørkere.. Er der forskel???

Anmeld

10. oktober 2013

Newsence

liten-mamma skriver:

Der er ikke regler for hvornår du må farve det igen, du kan i princippet farve det igen samme dag. 

Du skal bare huske at dit hår jo ikke har særlig godt af at blive farvet, så jeg ville nok vente lidt. Dog har jeg farvet mit hår to gange på én dag

jeg mener også hvornår man kan gøre det uden håret tar stor skade af det og evt. allergiske reaktioner.

Ved godt man kan få en reaktion uanset hvor lang tid siden det er men har hørt at huden ikke har godt af at man gør det for hurtigt igen... dette er jeg bare noget i tvivl om

Anmeld

10. oktober 2013

liten-mamma

newsence skriver:

jeg mener også hvornår man kan gøre det uden håret tar stor skade af det og evt. allergiske reaktioner.

Ved godt man kan få en reaktion uanset hvor lang tid siden det er men har hørt at huden ikke har godt af at man gør det for hurtigt igen... dette er jeg bare noget i tvivl om

En afblegning er jo hårdere for håret, så hvis du bare skal farve det mørkere, kan du sagtens farve det i denne uge

Anmeld

11. oktober 2013

LRJ

newsence skriver:

tror mørkere.. Er der forskel???

Ja lysning / Afblegning er ekstremt hårdt ved dit hår.. Og min frisør sagde at når du lysner det skal der helst gå min 4 uger imellem, men med det mørke kunne jeg farve hver uge hvis det var det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.