Hvad laver I i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Tauf skriver:

Jeg ligger hjemme med en migræne som så småt er ved at gå væk men nu har jeg også haft den siden kl2-3 stk i nat.

Hvad laver i?

Vi har gjort rent og ryddet op. Som har været lidt en kamp da min søn ikke ville ligge alene eller lig sig til at sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Kloster

Jeg har fri i dag, så det har stået på "min-tid" i dag. Har lavet lækker smootie til morgenmad. Var ikke en mættende succes, så jeg blev hurtig sulten igen.. Også har jeg plejet mine hænder og negle. Ser flotte ud nu.

Jeg har også været ude at løbe en tur. Synes benene var tunge, men fik da alligevel løbet 5 km på 32 min. Så så ngalt var det vist heller ikke. Klapper mig selv på skulderen, for løbeturen var i regnvejr.

Har kørt min største teenager til frisør og haft et af hans skide hormonbelastningsirritationer på mig. Nu sover han. Fint!!

Skal til hundetræning med Rolf i aften. En Jack Russell Terrier, der er ved at blive kønsmoden...! Så set i en familie med alle de "hanner", ja så nyder jeg bare "min-tid"

Hov har da også ordnet noget hus.... (inden det blev alt for sundhedsskadeligt)

God bedring med migrænen. Føler med dig...

Anmeld

9. oktober 2013

Troldemommi

Jeg er på barsel og dagen har jeg brugt på at klippe hæk og slå græs og ellers gøre haven vinterklar, imens lå betterøv og sov i barnevognen, nu besidder jeg og nyder en kop kaffe med mælk og Daniel lappen en flaske i sig 

I aften skal jeg pakke, vi skal alle fire i sommerhus og kommer først hjem på tirsdag 

Monica

Anmeld

9. oktober 2013

Kofoed.

LRJ skriver:

Jeg Går og Maler i Vores Nye hus, er så træt i armene og i kroppen af at male hele tiden

Håber din migræne snart forsvinder helt, det er aldrig sjovt at have

så må du jo invitere på pensel, hygge og aftensmad. jeg er alene med ana i weekenden, peter tager til Tyskland til landsholdskamp.

Anmeld

9. oktober 2013

Billemyre

Jeg sidder i en teatergarderobe i Falconer Centret og venter på, at jeg skal på scenen
Vi har premiere på musicalen 'Skatteøen' på fredag, og prøverne er i guld gang!

Anmeld

9. oktober 2013

Muffin_girl

Tauf skriver:

Jeg ligger hjemme med en migræne som så småt er ved at gå væk men nu har jeg også haft den siden kl2-3 stk i nat.

Hvad laver i?

God bedring! 

Jeg har været på job i siden kl 6 i morges, haft besøg af min søster til kaffe, og nu har jeg lige lavet mad. Og resten af dagen vil jeg være doven. Var oppe kl 4, og er vant til at møde senere. Så det kan mærkes. 

Anmeld

9. oktober 2013

Mitlivsommooor

Tauf skriver:

Hvad laver i?

Jeg har brugt dagen på at øve til min DKK eksamen i morgen!

Anmeld

9. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv rigtig god bedring!!

Jeg har været oppe siden kl 5.30. Sku møde på arbjde kl 7, og havde først fri kl 16. Thea og alberte har holdt fri sammen med mormor i dag, så dem hentede jeg. 

Kærsten havde lavet aftensmad, så vi har bare hygget. Nu er ungerne puttet, kærsten er taget ud og handle til i morgen, hvor jeg ska i aftensvagt.

Og jeg har smidt mig i sofaen, med en iskold hindbær sodavand! X

Anmeld

9. oktober 2013

LMX

Jeg har været til nakkefoldsscanning i Odense. Ude og hjælpe min ældste med reklameomdeling og derefter kørt ham og hans foldboldhold til udebane kamp. Vi er lige kommet hjem og nappede lige en pizza med på vejen 

Anmeld

9. oktober 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Øv rigtig god bedring!!

Jeg har været oppe siden kl 5.30. Sku møde på arbjde kl 7, og havde først fri kl 16. Thea og alberte har holdt fri sammen med mormor i dag, så dem hentede jeg. 

Kærsten havde lavet aftensmad, så vi har bare hygget. Nu er ungerne puttet, kærsten er taget ud og handle til i morgen, hvor jeg ska i aftensvagt.

Og jeg har smidt mig i sofaen, med en iskold hindbær sodavand! X

Sejt jeg kunne også drikke en rød sodavand:-D

Jeg er ved at lave julekalender færdig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.