nogen her der har erfaring med danefæ's vinterstøvler ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2013

mele

i såfald er de værd at købe til den kommende vinter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

mele

slet ingen der kan fortælle om de er værd at købe?

Anmeld

13. oktober 2013

IT-nørd

mele skriver:

i såfald er de værd at købe til den kommende vinter?

Jeg kan desværre ikke hjælpe med den praktiske erfaring da støvlerne er ret nye, men jeg så dem hos min veninde og de føles lige så lækre, som Angulus Tex støvler. Så bløde og varme, de er næsten ens.

Freya havde Danefæ sandaler i sommers og de ser stadig ud som nye, børstet fra lidt slid på snuden. Nu har hun sneakers fra Danefæ og de er også super lækre!

Jeg vil sige det på den måde, at hvis jeg fandt ud af at de laver vinterstøvler inden jeg købte et par fra Angulus til 999, så købte jeg Danefæ og sparede 400 kr

For mig at se, er de på fuld højde med Angulus, som jeg er super tilfreds med, men jeg har selvfølgeligt ikke brugt dem til mine børn en hel vinter.

Anmeld

13. oktober 2013

mele

tusind tak for svar dit svar.....

overvejer nemlig kraftigt at købe dem, og da prisen samtidigt er god er det jo bare endnu bedre.....men 500-600 kr er også mange penge hvis de viser sig at være af ringe kvalitet......

måske man skulle tage chancen, hvis dine erfaringer med sandaler er lige så gode som angulus..plejer nemlig selv at købe angulus eller bykier som jeg syntes er lige gode i kvalitet.

Som sagt tak for dit indlæg, og hvis andre også har erfaringer med Danefæs skotøj modtages de med kys hånd

Anmeld

13. oktober 2013

IT-nørd

mele skriver:

tusind tak for svar dit svar.....

overvejer nemlig kraftigt at købe dem, og da prisen samtidigt er god er det jo bare endnu bedre.....men 500-600 kr er også mange penge hvis de viser sig at være af ringe kvalitet......

måske man skulle tage chancen, hvis dine erfaringer med sandaler er lige så gode som angulus..plejer nemlig selv at købe angulus eller bykier som jeg syntes er lige gode i kvalitet.

Som sagt tak for dit indlæg, og hvis andre også har erfaringer med Danefæs skotøj modtages de med kys hånd

Jeg ville købe dem, men fandt dem for sent til jeg kunne levere Angulus tilbage.

Sandalerne holdt lige så godt som Angulus og vi har også oftest købt Angulus fodtøj til Freya på 2,5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.