Bivirkninger efter inserminasion og ægløsningssprøjte ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.502 visninger
9 svar
2 synes godt om
9. oktober 2013

Mariia1708

Hej piger.
Hvilke symptomer/bivirkninger havde i efter iui og ægløsningssprøjten? Eller mærkede i ingenting,? Nogle solstrålehistorier??
Vente tiden er virkelig lang og jeg er ikk engang halvvejs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Mariia1708

Slet ik nogen ???

Anmeld

9. oktober 2013

et-ønske

Mariia1708 skriver:

Hej piger.
Hvilke symptomer/bivirkninger havde i efter iui og ægløsningssprøjten? Eller mærkede i ingenting,? Nogle solstrålehistorier??
Vente tiden er virkelig lang og jeg er ikk engang halvvejs

Ak ja - ventetiden er ulidelig

Jeg tror bare man skal forsøge at slappe og prøve at lade være med at tænke for meget over det - lettere sagt end gjort.

Jeg havde ikke rigtig nogle bivirkninger, andet end utålmodighed
Held og lykke

Anmeld

9. oktober 2013

Kløver

Jeg har haft alt lige fra menssmerter, kvalme, og hovedpine til mavekramper, niv jag, oppustet og øget udflåd

Anmeld

9. oktober 2013

Mariia1708

et-ønske skriver:

Ak ja - ventetiden er ulidelig

Jeg tror bare man skal forsøge at slappe og prøve at lade være med at tænke for meget over det - lettere sagt end gjort.

Jeg havde ikke rigtig nogle bivirkninger, andet end utålmodighed
Held og lykke

Det prøver jeg også prøver bar at nyde det, det nok også mest fordi jeg er utålmodig og spændt. Men har sagt til mig selv lykkes det ikk, er det på den igen og lykkes det er vi bar overlykkelig hva slag beh. Har du været igennem ? Og lykkes det?

Anmeld

9. oktober 2013

et-ønske

Mariia1708 skriver:

Det prøver jeg også prøver bar at nyde det, det nok også mest fordi jeg er utålmodig og spændt. Men har sagt til mig selv lykkes det ikk, er det på den igen og lykkes det er vi bar overlykkelig hva slag beh. Har du været igennem ? Og lykkes det?

Selvfølgelig er man spændt og utålmodig det er vist helt naturligt.
Jeg har PCO og da jeg fik min datter fik jeg et skud pergotime og vupti så var jeg gravid!
Havde jeg regnet med det samme denne gang jeg blev klogere!!
I oktober 2012 startede jeg på pergotime - vi forsøgte 6 perioder uden held og uden ægløsning!
I september 2013 startede jeg på puregon - fik jeg i 12 dage, tror jeg nok så en ovitrelle æl-sprøjte - 1. IUI forsøg den 16/9 og jeg testede positiv den 30/9
Jeg forstår ikke mit held - og tør slet ikke tro på det endnu!! Tror ikke det sker før jeg har været til tryghedsscanning

Anmeld

9. oktober 2013

Mariia1708

et-ønske skriver:

Selvfølgelig er man spændt og utålmodig det er vist helt naturligt.
Jeg har PCO og da jeg fik min datter fik jeg et skud pergotime og vupti så var jeg gravid!
Havde jeg regnet med det samme denne gang jeg blev klogere!!
I oktober 2012 startede jeg på pergotime - vi forsøgte 6 perioder uden held og uden ægløsning!
I september 2013 startede jeg på puregon - fik jeg i 12 dage, tror jeg nok så en ovitrelle æl-sprøjte - 1. IUI forsøg den 16/9 og jeg testede positiv den 30/9
Jeg forstår ikke mit held - og tør slet ikke tro på det endnu!! Tror ikke det sker før jeg har været til tryghedsscanning

Ej hvor godt. Det er super at de lykkes og så i første IUI på hormoner hvor langt er du??
Jeg fejler ingenting og min kæreste fejler bestemt heller ingenting. Han afleverede en super flot sædprøve da vi blev insemineret. Og havde to æg, det ene 4 mm større til insemineringen men det andet var omkring 18/19 mm og det store 22-23 mm sagde hun. Jeg har en puf med en anden, og hun er en øko baby, lang tid at lave, stod faktisk og skulle starte i fertilitet men så kom hun.

Anmeld

10. oktober 2013

et-ønske

Mariia1708 skriver:

Ej hvor godt. Det er super at de lykkes og så i første IUI på hormoner hvor langt er du??
Jeg fejler ingenting og min kæreste fejler bestemt heller ingenting. Han afleverede en super flot sædprøve da vi blev insemineret. Og havde to æg, det ene 4 mm større til insemineringen men det andet var omkring 18/19 mm og det store 22-23 mm sagde hun. Jeg har en puf med en anden, og hun er en øko baby, lang tid at lave, stod faktisk og skulle starte i fertilitet men så kom hun.

Naturen er en mærkelig størrelse men det må snart lykkes for jer!!

Jeg er kun 5+2 idag, så der er laaaaaang tid til scanning den 23/10.....

Anmeld

10. oktober 2013

Mariia1708

Åh, så er du jo helt ny gravid endnu Tillykke med det

Anmeld

12. oktober 2013

Mariia1708

Nu er der snart kun en uge tilbage indtil blodprøve. Er så spændt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.