Jeg mistænker mine p piller giver minus sexlyst+vægtøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.508 visninger
5 svar
3 synes godt om
8. oktober 2013

Muffinmus

Tager Femicept og har gjort det før et par mdr. Trives ikke rigtigt på dem. Er skiftet til dem nu fordi mine gamle piller udgik. Men har på kortvtid taget på. Min sexlyst er endnu mindre end før og humøret lidt sært. Havde lidt det sanme sidst . Men troede ikke pillerne kunbe gøre så stor forskel. Nå ja og bumser...plejer aldrig at have bumser:-(
Tør ikke helt spiral pga alt det negative folk har skrever om det. Men minlæge vil ikke rigtigt udskrive andre piller end dem her pga ny viden om risici.
Øv
Andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

mele

jeg kommer aldrig på p-piller igen, tog ikke på, men blev jo et hormon helvede og sex var nok det sidste jeg gad (så der virkede p-pillerne fint)

Hvorfor giver du ikke spiralen en chance?

Har før haft kobber spiral uden problemer, dog bløder jeg sindsyg meget så når jeg har født vil jeg forsøge hormonspiralen som mun gynækolog har anbefalet mig.

blot husk du skal give det 6 måneder som er den periode kroppen kan have brug for at samarbejde med spiralen.

Anmeld

9. oktober 2013

klmf

Sådan virker ppiller også på mig Har nu en hormonspiral og er LYKKELIG.

Fordelen ved hormonspiral er at du kun får lokal virkning af hormonerne i stedet for at sende dem rundt i hele kroppen med en pille - og så er min blødningsmængde reduceret til nærmest ingenting. What's not to like

Tag da en snak med din læge og hør om dine muligheder

Anmeld

9. oktober 2013

_-Kathrine-_

lotchen skriver:

Sådan virker ppiller også på mig Har nu en hormonspiral og er LYKKELIG.

Fordelen ved hormonspiral er at du kun får lokal virkning af hormonerne i stedet for at sende dem rundt i hele kroppen med en pille - og så er min blødningsmængde reduceret til nærmest ingenting. What's not to like

Tag da en snak med din læge og hør om dine muligheder

Enig
Er også meget glad for at jeg valgte horminspiral...!
Og bløder heller ikke mere!

Anmeld

13. oktober 2013

Miss-86

Jeg havde taget p-piller i 7 år, inden jeg stoppede.
Blev bare enig med mig selv om at jeg ikke ville fylde mig selv med alle de hormoner.. Har nu altid haft meget lyst til sex, meeeen altså det blev da helt vildt efter jeg stoppede med p-piller.
Ja og uren hud, er der stadig lidt af, men ikke så slemt, som da jeg tog p-piller.

Aldrig p-piller eller hormoner igen...
Det er vildt, hvad det gør ved kroppen.

Anmeld

13. oktober 2013

Ciss

MariaE skriver:

Tager Femicept og har gjort det før et par mdr. Trives ikke rigtigt på dem. Er skiftet til dem nu fordi mine gamle piller udgik. Men har på kortvtid taget på. Min sexlyst er endnu mindre end før og humøret lidt sært. Havde lidt det sanme sidst . Men troede ikke pillerne kunbe gøre så stor forskel. Nå ja og bumser...plejer aldrig at have bumser:-(
Tør ikke helt spiral pga alt det negative folk har skrever om det. Men minlæge vil ikke rigtigt udskrive andre piller end dem her pga ny viden om risici.
Øv
Andre der har prøvet det?

Har oplevet det samme bare med et andet mærke. Utrolig kedelige bivirkninger!

Har desværre ingen råd at komme med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.