dag 11-13 efter første mens dag...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
20 svar
2 synes godt om
8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja, snakkede med en veninde idag, som sagde at hun havde hørt at 11-13 dage efter første mens dag skulle være de dage man havde ALLERSTØRST chance for at blive gravid i.

hvad siger i?   har i hørt noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ja, snakkede med en veninde idag, som sagde at hun havde hørt at 11-13 dage efter første mens dag skulle være de dage man havde ALLERSTØRST chance for at blive gravid i.

Det afhænger af ens cyklus!

Her er min optimale "bliv gravid" periode dag 22-25 efter første mens dag, da jeg har en lang cyklus på 37 dage....

Anmeld

8. oktober 2013

Kløver

Ved en cyklus udregnet på 28 dage, kommer æl på dag 14 og så passer det meget godt at i dagene op til er de bedst fertile dage

Anmeld

8. oktober 2013

Rødhætte

Britt88 skriver:

Her er min optimale "bliv gravid" periode dag 22-25 efter første mens dag, da jeg har en lang cyklus på 37 dage....

Enig.. Det kommer an på din cyklus. Det er ca 14 dage før din forventet mens..

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Synes bare det lød på hende som om at det var ligegyldigt hvor lang cyklus man så havde  men så har hun måske forklaret det forkert hehe, eller jeg har misforstået hende

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ved en cyklus udregnet på 28 dage, kommer æl på dag 14 og så passer det meget godt at i dagene op til er de bedst fertile dage

okay, min cyklus ligger på ca 30-31 dage, men så vil jeg bare fortsætte med mine æl teste

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Enig.. Det kommer an på din cyklus. Det er ca 14 dage før din forventet mens..

Synes det er SÅ forvirrende hihi

Men jeg fortsætter bare med mine æl teste så hihi.

Anmeld

8. oktober 2013

M (:

Anonym skriver:

Man har størst chance for at blive gravid ca. 14 dage FØR næste mens. (: 

Anmeld

8. oktober 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Synes bare det lød på hende som om at det var ligegyldigt hvor lang cyklus man så havde  men så har hun måske forklaret det forkert hehe, eller jeg har misforstået hende

Tror din veninde har misforstået noget så

Du er mest frugtbar ca 14 dage FØR din næste menstruation starter (nogle 12 dage, andre 16 dage osv osv)

Jeg får altid mens præcis 15 dage efter positiv æl test - altså 14 dage efter ægløsning

Anmeld

8. oktober 2013

Kløver

Anonym skriver:

okay, min cyklus ligger på ca 30-31 dage, men så vil jeg bare fortsætte med mine æl teste

Dagene op til er bedst, og da testen viser positiv når lh hormonet stiger og æl kommer derefter så er det bedst at have sex når den viser positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.