Her til aften spiste bassen og jeg hos min mor... Da vi skulle hjem (min mor bor på 1sal i opgang) Havde jeg en kæmpe pose på den ene skulder og holdte bassen i hånden med den anden... Lige inden vi skulle ned af trappen fra stuen til opgangsdøren slipper han hånden og går om på den anden side af mig og glider ned af trappen

Jeg panikker da der er ca 10 trin ned og bare ser han rulle ned ad... Står med tasken presset op i skulderen (panikker) skynder mig og prøve og sidde min mor fod foran ham mens han bare ruller videre men heldigvis stopper efter ca 5-6 trin.... Han tuder løs og jeg tager ham op og begynder at råbe efter min mor... Åhh for helvede.... Heldigvis blødte han ikk nogensteder og efter noget trøst snakkede han også fint (som man nu kan som 2,1 år

) Ajj hvor jeg rystede over det hele... Han har nogle småbuler i hovedet, men ellers virker han fin.. Har lige fået ham til at putte efter en times nussen

Overvejer at tage en "sygedag" i morgen fra skolen så jeg kan holde øje med ham (ved godt at det er unødvendigt, men synes sku det er en lidt vild oplevelse)
Ville jeg lige ud med mit "ynk".....
Anmeld