Åhh min lille basse..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
12 svar
5 synes godt om
8. oktober 2013

Mettefpigen

Her til aften spiste bassen og jeg hos min mor... Da vi skulle hjem (min mor bor på 1sal i opgang) Havde jeg en kæmpe pose på den ene skulder og holdte bassen i hånden med den anden... Lige inden vi skulle ned af trappen fra stuen til opgangsdøren slipper han hånden og går om på den anden side af mig og glider ned af trappen Jeg panikker da der er ca 10 trin ned og bare ser han rulle ned ad... Står med tasken presset op i skulderen (panikker) skynder mig og prøve og sidde min mor fod foran ham mens han bare ruller videre men heldigvis stopper efter ca 5-6 trin.... Han tuder løs og jeg tager ham op og begynder at råbe efter min mor... Åhh for helvede.... Heldigvis blødte han ikk nogensteder og efter noget trøst snakkede han også fint (som man nu kan som 2,1 år ) Ajj hvor jeg rystede over det hele... Han har nogle småbuler i hovedet, men ellers virker han fin.. Har lige fået ham til at putte efter en times nussen Overvejer at tage en "sygedag" i morgen fra skolen så jeg kan holde øje med ham (ved godt at det er unødvendigt, men synes sku det er en lidt vild oplevelse)

Ville jeg lige ud med mit "ynk".....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

StudPsyk

Mettefpigen skriver:

Her til aften spiste bassen og jeg hos min mor... Da vi skulle hjem (min mor bor på 1sal i opgang) Havde jeg en kæmpe pose på den ene skulder og holdte bassen i hånden med den anden... Lige inden vi skulle ned af trappen fra stuen til opgangsdøren slipper han hånden og går om på den anden side af mig og glider ned af trappen Jeg panikker da der er ca 10 trin ned og bare ser han rulle ned ad... Står med tasken presset op i skulderen (panikker) skynder mig og prøve og sidde min mor fod foran ham mens han bare ruller videre men heldigvis stopper efter ca 5-6 trin.... Han tuder løs og jeg tager ham op og begynder at råbe efter min mor... Åhh for helvede.... Heldigvis blødte han ikk nogensteder og efter noget trøst snakkede han også fint (som man nu kan som 2,1 år ) Ajj hvor jeg rystede over det hele... Han har nogle småbuler i hovedet, men ellers virker han fin.. Har lige fået ham til at putte efter en times nussen Overvejer at tage en "sygedag" i morgen fra skolen så jeg kan holde øje med ham (ved godt at det er unødvendigt, men synes sku det er en lidt vild oplevelse)

Anmeld

8. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

KÆMPE Kram herfra...

det er det der sker når de bliver den alder hvor de gerne vil være store og selv gå ned ad trappen...

det at han græder er det bedste tegn på der ikke er "andet" galt end slaget og forskrækkelsen over at det skete...

tror det ville være godt for Jer begge faktisk at være hjemme sammen imorgen... kan godt være han har behov for lidt ekstra knus og kram fordi det er meget skræmmende for dem at vi voksne ikke bare er supermennesker der kan redde dem uanset hvad de laver hvordan...

Anmeld

8. oktober 2013

AnthonsMor

Mettefpigen skriver:

Åh lille mand

Og stakkels dig, sikke en forskrækkelse!!

Anmeld

8. oktober 2013

Mettefpigen

Wampires skriver:

KÆMPE Kram herfra...

det er det der sker når de bliver den alder hvor de gerne vil være store og selv gå ned ad trappen...

det at han græder er det bedste tegn på der ikke er "andet" galt end slaget og forskrækkelsen over at det skete...

tror det ville være godt for Jer begge faktisk at være hjemme sammen imorgen... kan godt være han har behov for lidt ekstra knus og kram fordi det er meget skræmmende for dem at vi voksne ikke bare er supermennesker der kan redde dem uanset hvad de laver hvordan...

Jaa det har jeg nemlig også fået afvide.... Han har bare aldrig prøvet nogle af de "vilde" fald (selvom han tit slår hovedet) så derfor er jeg nok lidt "overbeskyttende" eller hvad man måske kan kalde det at jeg gerne vil holde en hjemmedag med ham....

Tak for svar

Anmeld

8. oktober 2013

Mettefpigen

AnthonsMor skriver:

Åh lille mand

Og stakkels dig, sikke en forskrækkelse!!

Tak Jaa det har jeg ikk lige prøvet før

Anmeld

8. oktober 2013

AnthonsMor

Mettefpigen skriver:

Tak Jaa det har jeg ikk lige prøvet før

Nej og det har man da heller ikke lyst til igen!

Anthon faldt en dag ned fra sofaen, og jeg var sikker på, at mit hjerte gik i stå! Det var så grimt!!

Anmeld

8. oktober 2013

Mettefpigen

AnthonsMor skriver:

Nej og det har man da heller ikke lyst til igen!

Anthon faldt en dag ned fra sofaen, og jeg var sikker på, at mit hjerte gik i stå! Det var så grimt!!

Nej ellers tak da.... Jaa det stopper lige med at hoppe et par sekunder, samtidig med at man lige skal opfatte hvad der sker.....

Anmeld

8. oktober 2013

Dinsen

phy ha, ka godt forstå du reagere sådan... 

Anmeld

8. oktober 2013

Dorthe1986

Da vi lige var flyttet ind i den lejlighed vi bor i nu, da var Emil godt og vel 16 måneder og lige dagen inden flytningen ragede han en lungebetændelse til sig. Første nat i den nye lejlighed græder han helt vildt fordi han jo er dårlig og det eneste der dur er hvis han lå omvendt i vores seng, altså fødderne oppe ved hovedpuden. Nå men jeg lægger mig selvfølgelig i samme retning som ham. Efter vi har sovet nogle timer vågner jeg pludselig og det jeg ser er en dreng der lige kravler ud over fodenden af sengen og lander på hovedet og skriger som en gal selvfølgelig åha mit hjerte gik næsten itu, det var sgu så symd og så grimt at se på. Hvorfor vågnede man ikke lige et sekund før?

Åha min værste frygt er sgu også de trapper her i opgangen selv om vi kun bor på 1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.