Hmm hvad skal man gå efter? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
3 svar
4 synes godt om
8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Nu skal jeg jo være far til marts. Og glæder mig virkelig meget. Skal til kønscanning næste uge. Det er virkeligt stort for mig skal til være far. Men ja det kommer jo desværre til ske i et splittet forhold. Eksen gik fra mig for ca 5 måneder siden. Og en måned efter fandt hun ud af hun var gravid. Der nu gået noget tid og jeg tror ikke på jeg kan vinde hende tilbage. så er begyndt at vil møde nye personer. mødte en sød pige online. Som jeg har mødtes med en gang til en øl. Og nu føler jeg dårlig samvittighed over for min eks. Selvom vi ikke er sammen og nok aldrig kommer til det igen. Men jeg bliver glad og smiler hver gang den nye pige skriver. Er jeg kommet videre eller er jeg bare fustret og prøver finde noget nyt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

C-Dog

Det er lidt svært at råde dig til noget for jeg har aldrig stået i situationen, men, jeg tror faktisk hvis jeg var dig at jeg ville vente lidt med at komme videre, koncentrere mig om den kommende baby og idet mindste holde muligheden åben lidt endnu for om man evt kunne blive en familie når baby er født. En baby ændre alt, men hvis du har set andre i mellemtiden og er kommet dig over jer og ikke er interesseret i at være en familie så sker det jo slet ikke, og hvis hun ved du har haft andre gir hun dig måske heller ikke chancen fordi hun tænker du ikke kæmpede for hende nok. Så jeg ville altså vente og se tiden an. Du kan altid møde en ny pige, men blive en familie, er noget ganske særligt, og hvis der er bare den mindste chance, bør du seriøst overveje om ikke du bare lige ser tiden lidt an.

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har prøvet og snakke med hende. Og hun virker slet ikke opsat på finde sammen igen. Hun har fundet sig sin egen lejlighed. Og siger at hun ikke har brug for et forhold.   Så føler det er en kamp jeg ikke kan vinde. At få hende tilbage. Og jeg har ikke selv været sammen med nogen endnu. Men mødt en pige jeg snakker rigtig godt med.

Anmeld

9. oktober 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Nu skal jeg jo være far til marts. Og glæder mig virkelig meget. Skal til kønscanning næste uge. Det er virkeligt stort for mig skal til være far. Men ja det kommer jo desværre til ske i et splittet forhold. Eksen gik fra mig for ca 5 måneder siden. Og en måned efter fandt hun ud af hun var gravid. Der nu gået noget tid og jeg tror ikke på jeg kan vinde hende tilbage. så er begyndt at vil møde nye personer. mødte en sød pige online. Som jeg har mødtes med en gang til en øl. Og nu føler jeg dårlig samvittighed over for min eks. Selvom vi ikke er sammen og nok aldrig kommer til det igen. Men jeg bliver glad og smiler hver gang den nye pige skriver. Er jeg kommet videre eller er jeg bare fustret og prøver finde noget nyt.

Altså... Hvis jeg var den der søde pige du skriver med og jeg fandt ud af at du ligesom aller helst ville have din eks igen - så ville jeg nok føle mig lidt som en trøstepræmie

Så vent med at date til du er HELT klar... så er du mest fair overfor alle parter... og drop at prøve på at fange eksén igen og brug energien på at være en go far - og så skal du se, så møder du nok en endnu mere sød pige lige pludselig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.