Phantom ligamentsmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kan man ha det? 

Ligesom man kan opleve phantomspark.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Okay jeg spørger fordi jeg oplevet disse jag i sider som jeg også mærkede under min sidste graviditet når jeg nyste.

desuden har jeg oplevet spontane anfald af voldsom kvalme og brækfornemmelse. Det vare ca et kvarter og så stilner det af igen. Det havde jeg dog ikke sidste gang.

Anmeld

8. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Kan man ha det? 

Ligesom man kan opleve phantomspark.

Det tror jeg da godt at man kan :-)   Den med kvalme osv er os her dog er jeg sikke på det for mit vedkommende er en smitten fra omgangssyge på uddannelse osv der er skyld i det 

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Det tror jeg da godt at man kan :-)   Den med kvalme osv er os her dog er jeg sikke på det for mit vedkommende er en smitten fra omgangssyge på uddannelse osv der er skyld i det 

Åh ja, det er nok bare indbildning og ønsketænkning  Altså phantom, og ikke graviditet. 

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Dobbelt.

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Åh ja, det er nok bare indbildning og ønsketænkning  Altså phantom, og ikke graviditet. 

Anmeld

8. oktober 2013

stjernehimmel

Kan ihvertfald mærke at efter den omgang jeg har været igennem er både min krop kulleret og os tankerne

men man ved jo aldrig.... Hvor langt sku være hvis nu?

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Kan ihvertfald mærke at efter den omgang jeg har været igennem er både min krop kulleret og os tankerne

men man ved jo aldrig.... Hvor langt sku være hvis nu?

Aner det ikke, uregelmæssig cyklus. Men havde men d.3 sep sidste gang.

Anmeld

8. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Aner det ikke, uregelmæssig cyklus. Men havde men d.3 sep sidste gang.

Kender det.... Rigtig træls den ik køre som den skal når det er...

overvejet at tag en test? Du er jo egentlig gået over hvis man siger du har den 3 

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Kender det.... Rigtig træls den ik køre som den skal når det er...

overvejet at tag en test? Du er jo egentlig gået over hvis man siger du har den 3 

meget træls. Tog en for 5 dage siden som vr negativ.

og er ærlig talt træt af de er negative, bruger alt for mange penge på det skidt.

men igen, med min første testede jeg først positiv i uge 8 så meget kan nå at ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.