Det gode ved mit job er....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kofoed. skriver:

er isolerede maling virkelig nok? eller vil det trække igennem efter noget tid?

Det er nok til at holde på farven men jeg ved ikke om lugten holdes væk på sigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Kofoed.

Mor11 skriver:

Det er nok til at holde på farven men jeg ved ikke om lugten holdes væk på sigt. 

okay. vi bor nemlig i en let røget lejlighed og har vasket den ned med grundrens og malet, men frygter det går igennem. fortsat god arbejdslyst

Anmeld

8. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kofoed. skriver:

okay. vi bor nemlig i en let røget lejlighed og har vasket den ned med grundrens og malet, men frygter det går igennem. fortsat god arbejdslyst

Hvis det kun er let røg, så holder 1lag iso og 1lag alm maling sagtens.  

og tak tak. har lige opdaget en vandskade i køkkenet, det er ikke min dag idag 

Anmeld

8. oktober 2013

Carina:-)

AD!

Jeg tømte min mors lejlighed d. 16 oktober sidste år.

I vores skur står der kasser med f.eks billeder  og der lugter stadig af røg nu her lige knap et år efter...

Det skidt hænger i alt,og f.eks hendes køleskab var gult indeni 

Gudskelov hæftede jeg som pårørende kun for at tømme ...Rengøring og andet stor boligselskabet for .

Anmeld

8. oktober 2013

jydeinden

det ligner næsten en bekendt af migs lejelighed, bortset fra at hendes er tis gule efter mange års Stor rygning af cerutter

Anmeld

8. oktober 2013

Laulund87

Føj!

Sådan så hele vores hus ud da vi købte det for 5 år siden. Vægge, køkkenlåger, døre, radiatorer. ALT så sådan ud og vi brugte mange liter grundrens for at komme det til livs. Væggene blev dog ikke gjort rene. Vi malede bare med kvalitetsmaling og det kan hverken ses eller lugtes her efter 5 år

Anmeld

8. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Laulund87 skriver:

Føj!

Sådan så hele vores hus ud da vi købte det for 5 år siden. Vægge, køkkenlåger, døre, radiatorer. ALT så sådan ud og vi brugte mange liter grundrens for at komme det til livs. Væggene blev dog ikke gjort rene. Vi malede bare med kvalitetsmaling og det kan hverken ses eller lugtes her efter 5 år

Jeg skal også i krig med køkkeninventar, vinduer, radiatorer og alt træværk når vægge og lofter er færdige. Suuuuk, der er meget at vaske af.  Godt jeg får penge for det, haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.