dårlig mor=mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
3 svar
2 synes godt om
8. oktober 2013

Maja88

Årgh ha jeg synes det er hårdt i dag...

Er for første dag selv med begge piger efter lillesøster kom til verden...

Hun er normalt en god pige men i nat har vi sovet 2 timer og nu kun 50min.... hun har så ondt i sin lille mave... det ville ikke røre mig at hun ikke sover mere normalt, men har den store hjemme de næste 14 dage, da dp mor er sygemeldt...

Hun er så bare blevet foran fjernsynet da den lille skriger og vrider sig og bare vilvære på armen...

Har så dårlig samvittighed overfor den store hun er jo kun 2,6 og kanbikke forwtå det helt... og hun sover ikke middagssøvn mere- så ingen lur til mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

stjernehimmel

Maja88 skriver:

Årgh ha jeg synes det er hårdt i dag...

Er for første dag selv med begge piger efter lillesøster kom til verden...

Hun er normalt en god pige men i nat har vi sovet 2 timer og nu kun 50min.... hun har så ondt i sin lille mave... det ville ikke røre mig at hun ikke sover mere normalt, men har den store hjemme de næste 14 dage, da dp mor er sygemeldt...

Hun er så bare blevet foran fjernsynet da den lille skriger og vrider sig og bare vilvære på armen...

Har så dårlig samvittighed overfor den store hun er jo kun 2,6 og kanbikke forwtå det helt... og hun sover ikke middagssøvn mere- så ingen lur til mor

Det gør dig ikke til en dårlig mor  Nogle gange kan man ikke gøre tingene anderledes end man gør... Selvom lille søster er skidt så er jeg sikker på at bare det storesøster får lov at sidøde og hygge hjemme ved jer er skønt for hende.... 

Anmeld

8. oktober 2013

Lone Jakobsen

8. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kom ud og få en kop the, så ka jeg gå en tur med ungerne! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.