Total rod i cyklus hvad sker der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

200 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Aaaiiiii jeg blir snart skør altså!!!!

Jeg har alle dage har en meget præcis cyklus på 26 dage og nu!! Helt rodet rundt!!
Sagen er den at jeg for ca halvanden måde siden blev nødsaget til at tage en fortrydelses pille da kondomet sprang... Der gik så ca 10 dage så kom min mens og tænkte ikke yderlig over det.... Nå men så fik jeg aftalt med min læge at jeg ved næste mens skulle ha sat en hormon spiral op.... Men imellem tiden undre jeg mig over lidt plet blødninger og begyndende smerter i underlivet.... Nå det viser sig så at jeg har blære betændelse og en infektion i underlivet
Får behandling for det og venter på min mens som skulle komme her D 3 okt.... Men nix nej ingen mens og ingen mens smerter eller noget...... Blir sku så nervøs når den ikke kommer til tiden for det har den altid gjort også efter P pille stop ved projekt baby....
Tænker lidt at det måske er pga den infektion jeg har haft? Eller kan det stadig være den der fortrydelses pille der driller selvom jeg har haft en mens efter indtagelse..... Har hørt nogen siger den kan lave ret meget rod i ens cyklus?? Tænkte det også ku være fordi jeg jo er stoppet på P piller pga jeg skal ha spiral... Men altså er jo før stoppet hvor den altid har været præcis alligevel....
Åårh man kan eller jeg kan ihvertfald blive SKØR af at tænke og tænke......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.