Hævet øje.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
9 svar
5 synes godt om
8. oktober 2013

janne1986

Har en pige der har fået en gren i øjet igår... Dda jeg hentede hende var der lidt rødt og meget lidt hævet... Igår måtte hun  ha panodil og sove på det var hævet og rødts... Her til morgen kan hun ikke åbne øjet, det er brændende og rødt udenpå....

Nogen der har prøvet det? 

at det er hævet så voldsomt efterfølgende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Dot D

Øjet er et ømfindigt sted, så det kan sagtens reagere sådan bagefter.

Jeg villle selv, hvis det var her, lige give lægen et ring i telefontiden, og høre, om det skal kigges efter...

God bedring til hende

Anmeld

8. oktober 2013

tine1985

janne1986 skriver:

Har en pige der har fået en gren i øjet igår... Dda jeg hentede hende var der lidt rødt og meget lidt hævet... Igår måtte hun  ha panodil og sove på det var hævet og rødts... Her til morgen kan hun ikke åbne øjet, det er brændende og rødt udenpå....

Det kunne godt lyde som eninfektion eller om ikke andet en slem irritation. Jeg ville bestemt give lægen et kald! god bedring med hende!

Anmeld

8. oktober 2013

Hullabullabulla

janne1986 skriver:

Har af erfaring lært at øjet spøger man ikke med (min far er blind) - og ville derfor kontakte lægen og få dryppet væske i øjet for at tjekke om hornhinden er intakt..

Anmeld

8. oktober 2013

wamse

Jeg ville uden tvivl også kontakte lægen. Jeg fik selv noget i øjet, hvilket havde lavet et rids på 1 cm i øjet, og det gjorde saft susme ondt, så ondt at jeg tudede når jeg brugte det øje til at kigge ned eller op, hvor jeg så ramte ridset.

God bedring med hende

Anmeld

8. oktober 2013

janne1986

Så har vi været ved lægen.... Det var et insekt bid... Så nu er hun på pencilin og har fået piller for allergisk reaktion.... 

Anmeld

8. oktober 2013

janne1986

Nogen der har prøvet noget lignende? 

hvor længe mon der går før hævelsen falder bare lidt?

Anmeld

8. oktober 2013

Moster Lagkage

janne1986 skriver:

Nogen der har prøvet noget lignende? 

hvor længe mon der går før hævelsen falder bare lidt?

Op til tre dage... Har en der reagere voldsomt, og der tager det normalt tre dage før det ligner et alm lille stik

Anmeld

8. oktober 2013

janne1986

Moster Lagkage skriver:

Op til tre dage... Har en der reagere voldsomt, og der tager det normalt tre dage før det ligner et alm lille stik

Pyha det var længe  

man kan ane hendes øjenvipper, hun kan ik rigtig åbne øjet... :/

Anmeld

8. oktober 2013

janne1986

Moster Lagkage skriver:

Pyha det var længe  

man kan ane hendes øjenvipper, hun kan ik rigtig åbne øjet... :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.