pålægsmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Min kære mand ønsker sig en pålægsmaskine, men jeg er i vildrede om hvilken en jeg skal købe til ham? De koster jo fra 300   til 3000  eller mere.

Og så vidt jeg kan se kan de det samme!!!!????? Nemlig og skære pålæg. 

Men hvilken en har du?

Hvilken en ville du anbefale.? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Min kære mand ønsker sig en pålægsmaskine, men jeg er i vildrede om hvilken en jeg skal købe til ham? De koster jo fra 300   til 3000  eller mere.

Og så vidt jeg kan se kan de det samme!!!!????? Nemlig og skære pålæg. 

Men hvilken en har du?

Hvilken en ville du anbefale.? 

har ikke en selv, men du må ikke købe en der er for billig de virker bare ikke og den kommer blot til at samle støv...  

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

har ikke en selv, men du må ikke købe en der er for billig de virker bare ikke og den kommer blot til at samle støv...  

Så hvad ville  du mene man cirka skulle ofre for sådan en? han vil selv lave pålæg/skære pålæg ud af fx en skinkesteg, flæskesteg osv.

Og jeg har ikke det fjerneste forstand på det

Anmeld

7. oktober 2013

stjernehimmel

Vi havde på et tidspunkt en snak op mit gamle job om det da en af medarbejdernes kæreste ønskede sig en..... Og fik besked på at man mindst sku regne med 1000 kr for bare en lidt ordentlig....  ( en slagter der anbefalede det)

som gammel smørrebrøds jomfru, så har jeg selv et ønske om en men ved at jeg skal af mde ca 2000 kr for en, og synes det er liiiidt vildt.... Kan ik huske hvad den hedde men kan lige lure efter det imorgen :-) 

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Vi havde på et tidspunkt en snak op mit gamle job om det da en af medarbejdernes kæreste ønskede sig en..... Og fik besked på at man mindst sku regne med 1000 kr for bare en lidt ordentlig....  ( en slagter der anbefalede det)

som gammel smørrebrøds jomfru, så har jeg selv et ønske om en men ved at jeg skal af mde ca 2000 kr for en, og synes det er liiiidt vildt.... Kan ik huske hvad den hedde men kan lige lure efter det imorgen :-) 

http://feinschmeckeren.dk/anmeldelser/test-glaeden-ved-at-have-en-palaegsmaskine/ 

Så denne ville måske være Okey uha ja anbefal gerne en du ville ha Men tak for hjælpen ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.