kan jeg godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
10 svar
1 synes godt om
7. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Glemme alt om at kunne komme til at passe mine bukser igen. Dog er det kun omkring tre uger siden jeg fødte men er et kg fra min normal vægt. Men kan altså stadig ikke passe mine bukser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Glemme alt om at kunne komme til at passe mine bukser igen. Dog er det kun omkring tre uger siden jeg fødte men er et kg fra min normal vægt. Men kan altså stadig ikke passe mine bukser.

Jeg mangler 700 g mus og kan heller ikk helt i nu

Anmeld

7. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Jeg mangler 700 g mus og kan heller ikk helt i nu

Det virker bare ikke som om jeg kan komme til det mere. tror mine hofter er blevet bredere.

Anmeld

7. oktober 2013

stjernehimmel

Se tiden lidt an :-) efter et stykke tid kan dine hofter godt blive mindre igen....  Efter 3 mdr gik jeg fra str l til xs 

Anmeld

7. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

stjernehimmel skriver:

Se tiden lidt an :-) efter et stykke tid kan dine hofter godt blive mindre igen....  Efter 3 mdr gik jeg fra str l til xs 

Går kun i træningsbukser nu, men savner og have mine jeans på. Og bare det jeg næsten kun mangler et kg så er jeg på normal vægten. Og kunne passe dem da jeg var ret oppustet i starten og langt inde i min graviditet. Men nu kan jeg ikke

Anmeld

7. oktober 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Jeg skriver lige i den her også

Jeg har lige ramt min førgraviditetsvægt for et par dage siden.. MEN jeg kan STADIG ikke passe de gamle bukser, de kan altså bare ikke lukkes.. Om det er hofterne, numsen eller min hængemave der er kommet i vejen

Anmeld

7. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

AnthonsMor skriver:

Jeg skriver lige i den her også

Jeg har lige ramt min førgraviditetsvægt for et par dage siden.. MEN jeg kan STADIG ikke passe de gamle bukser, de kan altså bare ikke lukkes.. Om det er hofterne, numsen eller min hængemave der er kommet i vejen

Her er det mine hofter min mave sidder lige hvor den plejer. Så mega irriterende man stadig ikke kan lukke sine bukser..

Anmeld

7. oktober 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Her er det mine hofter min mave sidder lige hvor den plejer. Så mega irriterende man stadig ikke kan lukke sine bukser..

Det kan sagtens trække sig sammen igen, men det kan også være det ikke gør

Tror bare du skal give det noget mere tid

Anmeld

7. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

AnthonsMor skriver:

Det kan sagtens trække sig sammen igen, men det kan også være det ikke gør

Tror bare du skal give det noget mere tid

Ja kan godt være bare nederen kun og gå i trænings bukser hele tiden. Nægter og skulle købe nye bukser hvis det så ender med jeg kommer til at passe de andre.

Anmeld

7. oktober 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Ja kan godt være bare nederen kun og gå i trænings bukser hele tiden. Nægter og skulle købe nye bukser hvis det så ender med jeg kommer til at passe de andre.

Hvad med at købe billige jeans i H&M? Jeg har lige købt sådan nogle helt almindelige nogen derinde i dag til 99 kroner

Så kan du også føle dig lækker igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.