Bange, nervøs og opgivende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
3 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

FRYGTELIGT!!

Jeg er mor til den mest fantastiske lille fyr, men men men jeg er bare så ked af det, mit forhold er brast, jeg har kærestesorger på fuld tryk, og har bare slet ikke overskud til min lille dreng jeg føler mig som den dårligste mor, og aner ikke længere hvad jeg skal gøre, uanset hvor meget jeg pludre og smiler til ham, er det bare som om han kan mærke at jeg slet slet ikke er ovenpå og det ødelægger mig Hader mig selv for det eneste jeg har i tankerne er at få ham i pleje, så jeg kan få styr på mig selv! men kommer jeg jo til at fortryde Jeg er så ulykkelig og kan slet ikke forstå at jeg kan blive så knust og ude af i stand til at være mor, pga.en fyr.
Hjælp mig! hvad skal jeg dog gøre
Vil virkelig ikke have smæk over mine fingre, vil bare gerne have råd og vejledning!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

baby012

7. oktober 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

FRYGTELIGT!!

Jeg er mor til den mest fantastiske lille fyr, men men men jeg er bare så ked af det, mit forhold er brast, jeg har kærestesorger på fuld tryk, og har bare slet ikke overskud til min lille dreng jeg føler mig som den dårligste mor, og aner ikke længere hvad jeg skal gøre, uanset hvor meget jeg pludre og smiler til ham, er det bare som om han kan mærke at jeg slet slet ikke er ovenpå og det ødelægger mig Hader mig selv for det eneste jeg har i tankerne er at få ham i pleje, så jeg kan få styr på mig selv! men kommer jeg jo til at fortryde Jeg er så ulykkelig og kan slet ikke forstå at jeg kan blive så knust og ude af i stand til at være mor, pga.en fyr.
Hjælp mig! hvad skal jeg dog gøre
Vil virkelig ikke have smæk over mine fingre, vil bare gerne have råd og vejledning!!

Har du ikke en veninde/søster/mor , der kan komme og bo lidt hos dig??

Så du ikke føler dig palle alene iverdenen og kan få lidt støtte inden du går helt ned, med flaget.

det er super flot at du indrømmer, at du har det svært - allerede der er du en super go mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.