er skuffet over dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

jeg håber på lidt hjælp og råd her til hvad jeg skal gøre
må sige jeg er skuffet og ved ikke rigtigt hvor jeg skal stille mig henne

det drejer sig om min søn lad os kalde ham X .
han startede hos samme dagplejemor som min ældste gik hos 1 feb i år
han nåede at være der få måneder da hun pludseligt meldte sig langtidssyg. (hun bor et stenkast herfra)
han kom så i gæstepleje hos nr 2 dagpleje. (bor kun små 200 meter væk) det gik fint, og efter noget tid fik at vide at de ikke vidste hvornår den første dagplejemor kom tilbage da hun er igang med noget familiemæssige problemer..
helt fint, min søn er glad for hans gæstepleje og det jo godt . .
men efter noget tid skulle hun så på ferie i nogen uger, min dreng kommer så hos en NY gæstepleje nr 3. ude i en helt anden by som jeg så er i praktik ude i, så det går da. men de dage jeg har fri er der dog 7 km derud !!!
han kommer så tilbage da nr 2 dagpleje er kommet tilbage fra ferie
pludseligt skulle hun på kursus og andet og han skulle så i gæstepleje nr 4! hun bor heldigvis lige ved nr 2 så de går da det så er tæt på
han er der i 2 uger også og tilbage til nr 2 igen han ryger

NU ringer de så i dag fra dagplejekontoret at hans første dagplejemor IKKE kommer tilbage så nu vil de have ham ud et fast sted, jeg tænker yes!! men fordi de har mangel på dagplejere så har de slået nogen grupper sammen, MEN problemet er bare at den nr, 5 dagplejemor bor i den anden ende af byen!!!!!!!!!!!

jeg er rasende og jeg er ved at gå ud af mit gode skind

jeg syntes simpelthen ikk de kan være bekendt at smide os derud så langt hjemmefra !
hvis vores bil strejker så går der ikke bus derud, og det vil tage 45 minutter at gå ud til hende..
og jeg har fået nyt arbejde der bare er stik modsat

kan vi overhovedet sige noget?? kan vi overhovedet tillade os at blive bare lidt gale??? .. jeg har så ondt af min dreng der nu skal ud til 5 dagplejemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

roenlund

Jeg synes godt du kan ringe og sige at det synes du bare ikke er ok, at han allerede er blevet kastet rundt og at de i det mindste kan finde plads ved en han allerede har været hos. hvis der ved en af dem er et stort barn der snart holder op kan du sige at du synes de skal betale for at han er 5. barn indtil den store stopper...

Om det gør nogen forskel er ikke til at vide men så ved du at du i det mindste har prøvet...

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Lyder trels, men ikke unormalt, for de kan jo ikke garantere fast gp det samme sted, og synes ikke det lyder unormalt at man får en dp inden for en vis radius efter hvor der er plads, var der 4 fast ved dagpleje 2 siden ha. Ikke kunne fortsætte der. Med mindre der er noget for at i skal have noget tæt på, eller nogle faste gp luder det meget normalt, og 5 km er i min verden inden for rimelig afstand, hvis man har bil.

Anmeld

7. oktober 2013

L&V

Anonym skriver:

jeg håber på lidt hjælp og råd her til hvad jeg skal gøre
må sige jeg er skuffet og ved ikke rigtigt hvor jeg skal stille mig henne

det drejer sig om min søn lad os kalde ham X .
han startede hos samme dagplejemor som min ældste gik hos 1 feb i år
han nåede at være der få måneder da hun pludseligt meldte sig langtidssyg. (hun bor et stenkast herfra)
han kom så i gæstepleje hos nr 2 dagpleje. (bor kun små 200 meter væk) det gik fint, og efter noget tid fik at vide at de ikke vidste hvornår den første dagplejemor kom tilbage da hun er igang med noget familiemæssige problemer..
helt fint, min søn er glad for hans gæstepleje og det jo godt . .
men efter noget tid skulle hun så på ferie i nogen uger, min dreng kommer så hos en NY gæstepleje nr 3. ude i en helt anden by som jeg så er i praktik ude i, så det går da. men de dage jeg har fri er der dog 7 km derud !!!
han kommer så tilbage da nr 2 dagpleje er kommet tilbage fra ferie
pludseligt skulle hun på kursus og andet og han skulle så i gæstepleje nr 4! hun bor heldigvis lige ved nr 2 så de går da det så er tæt på
han er der i 2 uger også og tilbage til nr 2 igen han ryger

NU ringer de så i dag fra dagplejekontoret at hans første dagplejemor IKKE kommer tilbage så nu vil de have ham ud et fast sted, jeg tænker yes!! men fordi de har mangel på dagplejere så har de slået nogen grupper sammen, MEN problemet er bare at den nr, 5 dagplejemor bor i den anden ende af byen!!!!!!!!!!!

jeg er rasende og jeg er ved at gå ud af mit gode skind

jeg syntes simpelthen ikk de kan være bekendt at smide os derud så langt hjemmefra !
hvis vores bil strejker så går der ikke bus derud, og det vil tage 45 minutter at gå ud til hende..
og jeg har fået nyt arbejde der bare er stik modsat

kan vi overhovedet sige noget?? kan vi overhovedet tillade os at blive bare lidt gale??? .. jeg har så ondt af min dreng der nu skal ud til 5 dagplejemor

Du ka sagtens prøve ik at jeg tror det hjælper for de holder sig inde for de rammer da ska. Det er pisse træls men sådan fungere det nu engang.

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Lyder trels, men ikke unormalt, for de kan jo ikke garantere fast gp det samme sted, og synes ikke det lyder unormalt at man får en dp inden for en vis radius efter hvor der er plads, var der 4 fast ved dagpleje 2 siden ha. Ikke kunne fortsætte der. Med mindre der er noget for at i skal have noget tæt på, eller nogle faste gp luder det meget normalt, og 5 km er i min verden inden for rimelig afstand, hvis man har bil.

hans gæstepleje nr 2 er KUN gæstedagplejemor

så hun tager overhovedet ikke faste børn ind, den hun har haft en længst tid i alle de år hun har været dagplejemor ER min søn

ellers er det kun når de andre dagplejemødre har ferie og lign

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Anonym skriver:

hans gæstepleje nr 2 er KUN gæstedagplejemor

så hun tager overhovedet ikke faste børn ind, den hun har haft en længst tid i alle de år hun har været dagplejemor ER min søn

ellers er det kun når de andre dagplejemødre har ferie og lign

Ah okay sådan en, har vi også et par stykker af i byen
Jeg kan godt forstå det er trels men forhåbentligt slipper i for at han bliver flyttet igen, han har jo ikke kunne få fast plads før man vidste om den faste dp ville nå at komme igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.