jeg håber på lidt hjælp og råd her til hvad jeg skal gøre
må sige jeg er skuffet og ved ikke rigtigt hvor jeg skal stille mig henne
det drejer sig om min søn lad os kalde ham X .
han startede hos samme dagplejemor som min ældste gik hos 1 feb i år
han nåede at være der få måneder da hun pludseligt meldte sig langtidssyg. (hun bor et stenkast herfra)
han kom så i gæstepleje hos nr 2 dagpleje. (bor kun små 200 meter væk) det gik fint, og efter noget tid fik at vide at de ikke vidste hvornår den første dagplejemor kom tilbage da hun er igang med noget familiemæssige problemer..
helt fint, min søn er glad for hans gæstepleje og det jo godt . .
men efter noget tid skulle hun så på ferie i nogen uger, min dreng kommer så hos en NY gæstepleje nr 3. ude i en helt anden by som jeg så er i praktik ude i, så det går da. men de dage jeg har fri er der dog 7 km derud !!!
han kommer så tilbage da nr 2 dagpleje er kommet tilbage fra ferie
pludseligt skulle hun på kursus og andet og han skulle så i gæstepleje nr 4! hun bor heldigvis lige ved nr 2 så de går da det så er tæt på
han er der i 2 uger også og tilbage til nr 2 igen han ryger
NU ringer de så i dag fra dagplejekontoret at hans første dagplejemor IKKE kommer tilbage så nu vil de have ham ud et fast sted, jeg tænker yes!! men fordi de har mangel på dagplejere så har de slået nogen grupper sammen, MEN problemet er bare at den nr, 5 dagplejemor bor i den anden ende af byen!!!!!!!!!!!
jeg er rasende og jeg er ved at gå ud af mit gode skind
jeg syntes simpelthen ikk de kan være bekendt at smide os derud så langt hjemmefra !
hvis vores bil strejker så går der ikke bus derud, og det vil tage 45 minutter at gå ud til hende..
og jeg har fået nyt arbejde der bare er stik modsat
kan vi overhovedet sige noget?? kan vi overhovedet tillade os at blive bare lidt gale??? .. jeg har så ondt af min dreng der nu skal ud til 5 dagplejemor