Nye bekendtskaber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. oktober 2013

Sasser86

Hej alle folk. 

Kender i det der med at ens veninder forsvandt da man fik barn. ? Jeg må indrømme at jeg er ret fortabt, mange af mine veninder kunne ikke acceptere at man prioriterer anderledes. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Team Putte

Sasser86 skriver:

Hej alle folk. 

Kender i det der med at ens veninder forsvandt da man fik barn. ? Jeg må indrømme at jeg er ret fortabt, mange af mine veninder kunne ikke acceptere at man prioriterer anderledes. 

det er et kendt fænomen

løsninger er at finde nye bekendskaber med samme prioriteringer eller vente på de gamle veninder selv får børn

Anmeld

7. oktober 2013

FogL

Sasser86 skriver:

Hej alle folk. 

Yep, det tror jeg, er meget normalt. Håber selv på, at når vi flytter hjem, så kan jeg komme igang med at finde nye veninder med noglenlunde samme interesser

Anmeld

7. oktober 2013

Clisolka

Sasser86 skriver:

Hej alle folk. 

Yes!!

Det er meget kendt herhjemme... Nu er min datter snart 3 år, og vi har fundet nye vennepar - som også har børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.