Hjælp mig piger, kravle og sove!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Der er intet med hendes øre, der er over en måned det har stået på nu!!!! hun falder i søvn mellem 20-21 om aftenen, vågner nogen gange inden vi går i seng og alt fra 2-7 gange om natten, hun sov natten igennem fra 3-5 måneder. hun er begyndt og få nogle røde knopper i numsen, håber det er et tegn på at hendes dumme tænder gider bryde ud!!!!

Jeg tager det også som det kommer, er 20 år og de andre i min MG ser meget ned på mig fordi at jeg er ung mor, så at hun ikke kravler rigtigt er der mange der syntes er dårligt og jeg får mig selv til og føle mig som en dårlig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Der er intet med hendes øre, der er over en måned det har stået på nu!!!! hun falder i søvn mellem 20-21 om aftenen, vågner nogen gange inden vi går i seng og alt fra 2-7 gange om natten, hun sov natten igennem fra 3-5 måneder. hun er begyndt og få nogle røde knopper i numsen, håber det er et tegn på at hendes dumme tænder gider bryde ud!!!!

Jeg tager det også som det kommer, er 20 år og de andre i min MG ser meget ned på mig fordi at jeg er ung mor, så at hun ikke kravler rigtigt er der mange der syntes er dårligt og jeg får mig selv til og føle mig som en dårlig mor

De skal blande udenom.

min nevø kravlede ikke, men sad og møvede sig frem, og han har det helt fint.

jeg kan slet ikke klare forældre der konkurrere med deres børn, fordi det kan ende med at de presse deres børn til alt for meget, og det er slet ikke godt for børnene. børn gør ting i deres tempo.

Bare smil til dem og sig; vi tager tingene i vores datters tempo

Anmeld

7. oktober 2013

baby012

Hvis det kan hjælpe lidt, jeg kravlede aldrig, jeg gik da jeg var 11 måneder, men kravle på knæ, aldrig  

min datter var 5 1/2 måned da hun kom op og kravle. Min søn er 7 1/2 måned, og kan ikke kravle endnu.. Min vi tager det som det kommer  

ingen af børnene i min MG's børn kan kravle. Bare tag det roligt. Det skal nok komme  

Anmeld

8. oktober 2013

Mettefpigen

Tag det roligt, børn er ikke konkurrence de tager den tid det tager... hvis de er sådan i din mg så drop den!!! Du er ikke en dårlig mor!!!! Du kan ikke rigtig gøre noget andet end det du gør også skal hun nok lære at kravle :-)
Søvnen kan være alt ;-) min dreng er lige fyldt 2 og han sover ikke igennem, han vågner mellem 1-10 gange om natten... Hama og hvis han har vågnet 1-3 gange så har det været en god nat ;-) børn er forskellige, og man kan vænne sig til mange ting, men ellers må du gå en time tidligere i seng i et stykke tid :-)

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har sagt det sker når hun er klar, så det må jeg prøve og stå fast ved overfor dem.. har droppet dem, de gør mere skade end gavn!!!

Jeg går ikke sent i seng og min mand er en fantastisk støtte for os og tager hende os, ting tager tid..

Anmeld

6. marts 2014

Fie_GoBabyGo

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg har et par sprøgsmål som jeg håber at I kan hjælpe mig med.

Min datter er 7½ måned!!!

Min datter kan side selv stabilt, hun kan ligge på maven i en halv time og lege og hvis jeg tager legetøjet væk fra hende så kan hun sådan møve sig rundt i en cirkel men hvordan pokker lærer hun rigtigt at komme op på alle fire og kravle rundt??? Nogle råd??

hun er begyndt og vågne tusinde millioner gange om natten, hvad gør jeg?? har prøvet vand, vælling, ja syntes sgu det er svært.

Nogle råd..

Hej, Jeg kan se at din datter har problemer med at kravle. Det kan være svært for mange børn at knække koden til at kravle fordi de glider på de glatte gulve. Jeg laver skridsikre strømpebukser med gummi dutter på knæene og under fødderne, som hjælper dem med at stå bedre fast og dermed styrker deres motorik og balance. Måske det kunne være interessant for Jer, hvis problemet stadig er aktuelt!

Se mere på GoBabyGo.dk

Kh. Fie 

Anmeld

6. marts 2014

L&V

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg har et par sprøgsmål som jeg håber at I kan hjælpe mig med.

Min datter er 7½ måned!!!

Min datter kan side selv stabilt, hun kan ligge på maven i en halv time og lege og hvis jeg tager legetøjet væk fra hende så kan hun sådan møve sig rundt i en cirkel men hvordan pokker lærer hun rigtigt at komme op på alle fire og kravle rundt??? Nogle råd??

hun er begyndt og vågne tusinde millioner gange om natten, hvad gør jeg?? har prøvet vand, vælling, ja syntes sgu det er svært.

Nogle råd..

Du venter også sker det lige pludseligt en dag..

Mht det med at hun vågner så er det os helt normalt, der er masser af udviklingsspring der omkring så det kan sagtens være skyld i at hun vågner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.