nu håber jeg alt hvad jeg kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

har faktisk ingen symptomer end det ene bryst er lidt ømt, har test dag om 5 dage, har haft lidt oppustet hed idag og kvalme, men nu må vi se, min mens synes altid at komme 3+5. men håber alt den træthed og øm underliv i starten har betydning, synes det er spænende, andre der har prøvet a kun det ene bryst er lidt ømt? er 3+4 idag hvis jeg er gravid, vil ikke teste før tid, har sådan en klam følelse her fra morgen, sådan en tømmermand fornemmelse, har ikke været på druk.. men føler jeg ikke har lavet andet en hel aften, sådan har jeg det i min krop!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

FogL

Anonym skriver:

har faktisk ingen symptomer end det ene bryst er lidt ømt, har test dag om 5 dage, har haft lidt oppustet hed idag og kvalme, men nu må vi se, min mens synes altid at komme 3+5. men håber alt den træthed og øm underliv i starten har betydning, synes det er spænende, andre der har prøvet a kun det ene bryst er lidt ømt? er 3+4 idag hvis jeg er gravid, vil ikke teste før tid, har sådan en klam følelse her fra morgen, sådan en tømmermand fornemmelse, har ikke været på druk.. men føler jeg ikke har lavet andet en hel aften, sådan har jeg det i min krop!

Vi har samme testdag
Skal vi ikke lige holde hinanden i hånden så vi ikke tester (for meget) før tid?

Har nogenlunde de samme symptomer - og så er jeg TRÆT!

Anmeld

7. oktober 2013

FogL

Anonym skriver:

Vi har samme testdag
Skal vi ikke lige holde hinanden i hånden så vi ikke tester (for meget) før tid?

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Vi har samme testdag

jo det synes jeg, altid rart med en at følges med, for åh ha da man har lyst til at teste, men man ved man ikke skal
synes nu godt kroppen godt måtte give nogle flere tegn

Anmeld

7. oktober 2013

FogL

Anonym skriver:

jo det synes jeg, altid rart med en at følges med, for åh ha da man har lyst til at teste, men man ved man ikke skal
synes nu godt kroppen godt måtte give nogle flere tegn

Hehe ja tak!

Dog er det første gang i 6 måneder jeg har mærket symptomer - sidst var der ingenting. Så prøøøøøver virkelig at holde mig i skindet for ikke at blive skuffet

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Hehe ja tak!

Dog er det første gang i 6 måneder jeg har mærket symptomer - sidst var der ingenting. Så prøøøøøver virkelig at holde mig i skindet for ikke at blive skuffet

jeg krydser fingere for dig
ja små symptomer er bedre end ingen, ligesom jeg fandt ud af lige her før jeg kan åbenbart ikke lide rullepølse mere!

Anmeld

7. oktober 2013

FogL

Anonym skriver:

jeg krydser fingere for dig
ja små symptomer er bedre end ingen, ligesom jeg fandt ud af lige her før jeg kan åbenbart ikke lide rullepølse mere!

I lige måde!

Ja der kan man bare se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.