Erfaring med vask af duplo i opvaskeren??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

DianaRJS

CamillaSoefelt skriver:

Er der nogen der har prøvet dette og kan det lade sig gøre uden klodserne bliver deforme?

Tænker at de jo i hvert fald skal have 60 grader så baktusserne forsvinder... Men det skal vel være uden vasketabs?

Gode råd modtages med kyshånd;0)!

kan du sagtens.... vi plejer dog at gøre det at vi tager et dynebetræk og smider dublo deri, og så i vaskemaskinen på 30grader istedet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

modesty

CamillaSoefelt skriver:

Næh det har du ret i.

Tak.

Og du har ikke oplevet at man ikke dkulle kunne sætte klodserne rigtig sammen igen bagefter?

Nej, overhovedet ikke.

Anmeld

7. oktober 2013

Momo

Vi putter dem i vaskemaskinen ved 60 grader i et dynebetræk Og ud og luft tørre bagefter Det gør de også i flere børnehaver  

Anmeld

7. oktober 2013

Janni.

Benjamins'mor skriver:

Nej, det må man for Guds skyld ikke, så risikere man de smelter. Jeg plejer at ligge dem ud på håndklæder og lade dem luft tørre.

Ha ha Godt jeg ikke forsøgte Ej vores trænger også til at blive vasket, men har ikke kunnet overskue hvordan jeg skulle tørre alle de klodser endnu, så det var derfor jeg spurgte

Anmeld

7. oktober 2013

Benjamins'mor

CamillaSoefelt skriver:

Hvor tit gør du det?

Jeg gjorde det da vi fik dem og så har jeg gjort det 1 gang siden. Så ca 1 gang om året.

Anmeld

7. oktober 2013

CamillaSoefelt

Benjamins'mor skriver:

Jeg gjorde det da vi fik dem og så har jeg gjort det 1 gang siden. Så ca 1 gang om året.

Okay....

Anmeld

7. oktober 2013

CamillaSoefelt

Tusind tak til jer alle for de gode råd. Klodserne rasler nu rundt i vaskemaskinen ;0)!

Anmeld

7. oktober 2013

camilla10

CamillaSoefelt skriver:

Er der nogen der har prøvet dette og kan det lade sig gøre uden klodserne bliver deforme?

Tænker at de jo i hvert fald skal have 60 grader så baktusserne forsvinder... Men det skal vel være uden vasketabs?

Gode råd modtages med kyshånd;0)!

Her ryger de i et dynebetræk i vaskemaskinen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.