Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan det virkelig være rigtig at man kan stå med 4 svagt positive teste og 2 negative strimmel teste over 6 dage? En hver dag? Jeg er SÅ forvirret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kan det virkelig være rigtig at man kan stå med 4 svagt positive teste og 2 negative strimmel teste over 6 dage? En hver dag? Jeg er SÅ forvirret
Månsson skriver: Kommer an på om det er æl test eller graviditets test. hvis det er graviditet ka det være fordi du ik er så langt eller en bio evt
Kommer an på om det er æl test eller graviditets test. hvis det er graviditet ka det være fordi du ik er så langt eller en bio evt
Kan have noget med tidspunktet på dagen du har testet ?i hvilken rækkefølge kom de ?
l.kjoeller skriver: Kan have noget med tidspunktet på dagen du har testet ?i hvilken rækkefølge kom de ?
Tror det er tilfældigt du har mindre hcg i blodet på det givne tidspunkt. Men tag fat i lægen måske tager de en blodprøve for at se hcg niveau er som det skal være. Tænker jeg dog det er da det er over 6 dage
l.kjoeller skriver: Tror det er tilfældigt du har mindre hcg i blodet på det givne tidspunkt. Men tag fat i lægen måske tager de en blodprøve for at se hcg niveau er som det skal være. Tænker jeg dog det er da det er over 6 dage
Anonym skriver: Det gør jeg også, tager en test i aften og en i morgen tidlig Men jeg synes bare det er mærkeligt at det kan svinge sådan, enten så er den der, ik? eller også er den ikke
Det gør jeg også, tager en test i aften og en i morgen tidlig Men jeg synes bare det er mærkeligt at det kan svinge sådan, enten så er den der, ik? eller også er den ikke
synes ikke du skal teste mere medmindre det er for at tage en digital. tror du bliver mere forvirret kontakt lægen i stedet
Årh, tis.. Har først lige set din besked nu, og har faktisk testet for 10 minutter siden, svagt positiv på en strimmel test Jeg kontakter lægen i morgen og spørger om det kan lade sig gøre med enten en blodprøve eller en urinprøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128