Er det normalt? (Teste)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kan det virkelig være rigtig at man kan stå med 4 svagt positive teste og 2 negative strimmel teste over 6 dage? En hver dag?
Jeg er SÅ forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

L&V

Anonym skriver:

Kan det virkelig være rigtig at man kan stå med 4 svagt positive teste og 2 negative strimmel teste over 6 dage? En hver dag?
Jeg er SÅ forvirret

Kommer an på om det er æl test eller graviditets test. hvis det er graviditet ka det være fordi du ik er så langt eller en bio evt

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Kommer an på om det er æl test eller graviditets test. hvis det er graviditet ka det være fordi du ik er så langt eller en bio evt

Det er g-test
Jeg havde sidste mens i start august

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

oppeloppe

Anmeld

7. oktober 2013

l.kjoeller

Kan have noget med tidspunktet på dagen du har testet ?i hvilken rækkefølge kom de ? 

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Kan have noget med tidspunktet på dagen du har testet ?i hvilken rækkefølge kom de ? 

nummer 1 som var aller mest positiv er taget kl 23:00 ca
nummer 2 som var positiv er taget kl 07:00 ca
nummer 3 som var negativ er taget kl 13:00 ca
nummer 4 som var positiv er taget kl 11:00 ca
nummer 5 som var positiv er taget kl 18:00 ca
nummer 6 som var negativ er taget kl 07:00 ca

Anmeld

7. oktober 2013

l.kjoeller

Tror det er tilfældigt du har mindre hcg i blodet på det givne tidspunkt.  Men tag fat i lægen  måske tager de en blodprøve for at se hcg niveau er som det skal være.  Tænker jeg dog det er da det er over 6 dage 

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Tror det er tilfældigt du har mindre hcg i blodet på det givne tidspunkt.  Men tag fat i lægen  måske tager de en blodprøve for at se hcg niveau er som det skal være.  Tænker jeg dog det er da det er over 6 dage 

Det gør jeg også, tager en test i aften og en i morgen tidlig
Men jeg synes bare det er mærkeligt at det kan svinge sådan, enten så er den der, ik? eller også er den ikke

Anmeld

7. oktober 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det gør jeg også, tager en test i aften og en i morgen tidlig
Men jeg synes bare det er mærkeligt at det kan svinge sådan, enten så er den der, ik? eller også er den ikke

synes ikke du skal teste mere medmindre det er for at tage en digital. tror du bliver mere forvirret  kontakt lægen i stedet 

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

synes ikke du skal teste mere medmindre det er for at tage en digital. tror du bliver mere forvirret  kontakt lægen i stedet 

Årh, tis.. Har først lige set din besked nu, og har faktisk testet for 10 minutter siden, svagt positiv på en strimmel test

Jeg kontakter lægen i morgen og spørger om det kan lade sig gøre med enten en blodprøve eller en urinprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.