Idéer til fødselsdags gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. oktober 2013

Little Miss

Min dreng fylder snart 2 år og jeg er blank for idéer.

Han har 2 legerum fyldt med legetøj, samt en reol med bøger. Vi har også tonsvis af dvd'er, cd'er og han har en tablet samt sterioanlæg. Han har også en elektrisk scooter og andre elektriske ting.

Hvad søren skal jeg skrive på den ønskeliste? Har i nogle gode idéer som ikke er legetøj, eller nævnte ting?  

Er begyndt at stresse over den ønskeliste, da kortene skal sendes i løbet af næste uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Benjamins'mor

Da min søn blev 2 år i januar ønskede vi tøj og gavekort til tøj.
Han havde fødselsdag 2 uger efter jul, så han havde lige fået en masse legetøj.

Men ellers har Benjamin et legekøkken som han er helt vild med, han elsker at lege han laver mad til os.
Han har også en tavle hvor man på den ene side kan tegne med kridt og på den anden tusser. Den har også været et stort hit.

Anmeld

7. oktober 2013

smutti1975

• Sansegynge
  • Rutchebane ( en af dem der evt kan bruges inde først)
  • Vippe
  • løbecykel
  • penge eller gavekort til oplevelser, ved godt han er gratis, men så til jeres billet så han kan få oplevelsen. (her fik han til regnskoven og 10 ture til legeland, en tur i svømmehallen med moster incl frokost)
  • fingermaling
  • bobbles legetøj eks vippen eller hulen
  • Tøj
  • puzzlespil

Det var vist lige det jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

7. oktober 2013

Little Miss

Benjamins'mor skriver:

Da min søn blev 2 år i januar ønskede vi tøj og gavekort til tøj.
Han havde fødselsdag 2 uger efter jul, så han havde lige fået en masse legetøj.

Men ellers har Benjamin et legekøkken som han er helt vild med, han elsker at lege han laver mad til os.
Han har også en tavle hvor man på den ene side kan tegne med kridt og på den anden tusser. Den har også været et stort hit.

Han har allerede 2 legekøkkener, samt sådan en tavle fra Ikea 

Men gavekort kunne måske altid bruges når han skal op i størrelser.. Mange tak skal du have. 

Anmeld

7. oktober 2013

Little Miss

smutti1975 skriver:

• Sansegynge
  • Rutchebane ( en af dem der evt kan bruges inde først)
  • Vippe
  • løbecykel
  • penge eller gavekort til oplevelser, ved godt han er gratis, men så til jeres billet så han kan få oplevelsen. (her fik han til regnskoven og 10 ture til legeland, en tur i svømmehallen med moster incl frokost)
  • fingermaling
  • bobbles legetøj eks vippen eller hulen
  • Tøj
  • puzzlespil

Det var vist lige det jeg kunne komme i tanke om

Mange af de nævnte ting har vi, men gavekort til oplevelser var ikke en skidt idé! Det kunne i hvert fald godt bruges Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.