8 årig piller ved 4 årig !!! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
8 svar
5 synes godt om
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

jeg er bonusmor til nogen super skønne børn.
de to på 8 og 4 år bor ved mor, hun fortæller så at storbror har pillet ved lillesøster med fingerne båden uden på og inden i. hun var så blevet rød, og havde meget ondt. (hvad jeg kan forstå har moren intet gjort, andet end at de ikke må sove sammen mere)

Jeg tænker bare er det ikke over grænsen?? (er det i hvert fald i mit hoved)
Samtidig med dette rør han også ved en teenagers bryster, selvom hun har sagt fra mange gange, hun vil ikke engang kramme ham nu.
Hvem kontakter man osv osv osv, søger bare en masse råd.

HVAD GØR JEG SOM BONUS-MOR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

de to på 8 og 4 år bor ved mor, hun fortæller så at storbror har pillet ved lillesøster med fingerne båden uden på og inden i. hun var så blevet rød, og havde meget ondt. (hvad jeg kan forstå har moren intet gjort, andet end at de ikke må sove sammen mere)

Samtidig med dette rør han også ved en teenagers bryster, selvom hun har sagt fra mange gange, hun vil ikke engang kramme ham nu.

Jeg ved ikke hvad du kan gøre, men noget skal der gøres. men jeg vil sige at det er forældrene. hvordan kan man som mor sidde og vide at ens søn har gjort det mod ens datter, og ikke gøre noget. hvad hvis næste gang han gør mere, eller en dag voldtager hende??( lidt voldsomt ved jeg) men det er jo sådan det starter. og så kan sidde der og tænke; hvorfor gjorde jeg ikke noget?
Hvad siger faren?

Og hvis en teenagepige synes at han er for påtrægende..

Det kan også være han er mega nyssgerig, men så igen er det forældrenens ansvar at fortælle ham hvornår han går for langt og at han skal holde nallerne fra andre.. på den måde som han gør. for de synes ikke det er rart.

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

kan kun give dig ret.. men lige i denne situation er det som om forældrene har klapper for øjnene..
Jeg mener bestemt også der skal gøres noget.....

Anmeld

6. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

kan kun give dig ret.. men lige i denne situation er det som om forældrene har klapper for øjnene..
Jeg mener bestemt også der skal gøres noget.....

ja, men hvad? man er jo nød til at finde ud af hvorfor drengen gør som han gør.

er de bare ligeglade? Fortalte moren det til dig som om det var det meste normale?

Anmeld

6. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg ved ikke hvordan du skal håndtere det, men jeg ville ringe til familierådgivningen. Det kan gøres helt anonymt. Jeg tror de kan give dig kompetent rådgivning for jeg synes det er svært når man ikke kender drengen.
Held og lykke

Anmeld

7. oktober 2013

skatja

det skal bare stoppe nu!!! 

jeg har selv en bonusdatter hvor jeg nogle gange ville gøre tingene anderledes end hendes forældre. hvis det var mine bonus børn havde jeg taget en snak med den knægt!!

sorry det er måske lidt hårdt, men hvis forældrene har skyklapper på så ville jeg ikke kunne undgå at gøre eller sige noget.. stakkels pige, tænker jeg.. hun har da fortjent at du eller en eller anden får det her stoppet..

jeg ville råbe op om de forældre og sige hvis ikke det her bliver stoppet må man jo gå til kommune, kontaktlærer i skolen eller lign. måske noget familie som kunne banke noget fornuft ind i hovedet på de forældre så de kunne tage en alvorlig snak med den unge herre

ellers så ville jeg simpelthen gøre det selv!! jeg har lidt den holdning at selvom det ikke er mit barn så har jeg stadig nogle regler i vores hjem som skal overholdes. så hvis forældrene ikke vil lære barnet det, så gør jeg. f.eks. har jeg en bonus datter på 5 år nu her, som har udviklingsproblemer, og jeg nægter simpelthen at kigge den anden vej mere.. jeg kunne se den var gal allerede da hun var 9-10 mdr.. og har de sidste 4 år prøvet at få kommunen til at åbne øjnene. først nu har de lavet en børnefaglig undersøgelse som viser at hun svarer udviklingsmæssigt og sprogligt til at være som en 2 årig!! det her har så konkluderet at hun må vente et år med at komme i skole, hun har problemer med at få venner i børnehaven, for hvem gider lege med en der ikke kan snakke og udtrykke sig ordentligt. det er simpelthen så grænseoverskridende for mig at se på, så nu har jeg nærmest tvunget manden til at søge om mere tid med hende, og at vi henter hende i børnehaven så vi får mere kontakt der også. jeg kan simpelthen ikke se på længere. vi træner stort set alle weekender med sproget og forskellige motorik øvelser men næste gang hun kommer skal vi på en måde starte forfra. 

nå nok om min situation, det jeg prøver at sige er at jeg aldrig ville kunne overlade ansvaret om sådan en situation til forældrene hvis ikke de kunne se det er forkert. så ville jeg skide dem et stykke og gøre hvad jeg mente var rigtigt. selvfølgelig med kontakt til andre som står børnene nærmest.

held og lykke med det og sorry min alt for lange kommentar, jeg bliver bare så arrig af sådan noget

Anmeld

7. oktober 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

faktisk er søskende incest den allermest Almindelig type for overgreb - og oftest overses den!

Den 8 årig "øver" sig jo nærmest og lader man stå til, så er jeg også alvorlig bange for at det bliver MEGET værre......han skal stoppes nu!

Ved alle kommuner findes der rådgivning - dem ville jeg kontakte NU. De har psykologer de kan sætte på sagen og det skal der! til både drengen og pigen

Anmeld

7. oktober 2013

C-Dog

Ring til kommunen og få hjælp derigennem. Det skal ikke bare tysses ihjel for han har krydset grænsen for normal adfærd og der skal professionelle ind over. At se tiden an i sådan en situation er henad umenneskeligt. Lov mig Du gør noget.

Anmeld

7. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har været til et foredrag om børn og deres seksualitet og børn måtte gerne være nysgerrig og kigge (det var helt naturligt). Men de måtte ikke putte genstanden op i hinanden, pille osv. og man skulle stoppe det med det samme.

Så jeg ville helt sikkert kontakte kommunen og så de tage rådgive, hvad der skal gøres - for noget skal der gøres med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.