Børnehave og tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
10 svar
21 synes godt om
6. oktober 2013

Vik

Hvad gør i med tøjet i bh? Har i  garderobe kun til børnehave brug og en til fritid eller hvad gør i? Synes at vi er ved at blive stor forbruger af pletfjerner. Jeg bliver lidt øv når endnu en bluse er ødelagt.  synes også at det er små dyrt (  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

serinasmor

Vik skriver:

Hvad gør i med tøjet i bh? Har i  garderobe kun til børnehave brug og en til fritid eller hvad gør i? Synes at vi er ved at blive stor forbruger af pletfjerner. Jeg bliver lidt øv når endnu en bluse er ødelagt.  synes også at det er små dyrt (  

nej

Jeg har bestemt mig for, at tøj er til for at blive brugt Hvis der kommer en plet, der ikke kan gå af, er det ærgeligt. Så får hun måske ikke det tøj på til en familiefest af den større slags (dåb, bryllup, jul) men hun kan da sagtens have den på i hverdagen herhjemme, i børnehaven eller hvis vi bare skal på besøg og den slags

Anmeld

6. oktober 2013

TNBC

Vik skriver:

Det er jo det der sker.. tror ikke man kan gøre så meget ved det, udover at have masser af billigt tøj. ikke bruge hundrede hver gang.

en lille plet på tøjet er jo heller ikke verdens undergang og hvis det er meget slemt, har barnet en maletrøje.

Anmeld

6. oktober 2013

De3Guldklumper

Som udgangspunkt nej - dog når noget tøj har været plettet så mange gange at jeg får svært ved at få det af så ryger det i ekstra kassen i bh til skiftetøj.

Er det dyrer tøj jeg køber så er det som regel til en anledning og når han har haft det på dertil så overgår det til hverdagstøj på ligefod med alt det andet - billigt som dyrt er købt til at blive brugt

Anmeld

6. oktober 2013

LinLin

Adam har enkelte bluser og bukser han kan bruger herhjemme...

Bluser med (mange/meget tydelige) pletter/bukser med et lille hul kan sagtens bruges som ekstratøj i bhv en bluse med en lille plet kan man sagtens bruge til hverdag i min verden!

Anmeld

9. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger det samme tøj i bh og hjemme. De har noget enkelt som kun bliver brugt hjemme. Hvis der er en plet på deres tøj får de det stadigvæk på ellers kunne man ikke bestille andet end, at købe nyt tøj hele tiden.

Anmeld

9. oktober 2013

Clisolka

Bella bruger det samme tøj hjemme som i børnehaven. Dog er der nogle enkelte trøjer som kun bliver brugt hjemme 

Anmeld

9. oktober 2013

modesty

Vik skriver:

Min søn går godt nok kun i VS, men altså - han får sgu lige så mange pletter på tøjet herhjemme som han gør i institutionen, heheh! Så her ville det ikke gøre den store forskel at holde noget af tøjet herhjemme.

Jeg køber meget af hans tøj på loppemarkeder, hvor man jo kan få rigtig meget fedt (dyrt!) tøj til stort set ingen penge. Så det gør mig ikke så meget hvis der kommer et par pletter.

Anmeld

9. oktober 2013

Momo

Her er det bestemt også det samme, alt andet er da for dyrt  Det børn og børn med pletter på tøjet er sunde børn haha  der skal være plads til de skal kunne tumle og blive rigtige dejlige beskidte det er jo det der er det sjoveste. 

Det tøj der er ekstra slemt bliver bare brugt som ekstra tøj i kassen 

Anmeld

9. oktober 2013

Momo

Stedet for pletfjerner så brug opvaskemiddel det billiger og funger lige så fint  Knup pletten, læg det i en frysepose uden luft i, i et døgn også vaske det normalt med det andet tøj og vupti så det væk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.