Jeg tror jeg er gravid, men...... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
19 svar
7 synes godt om
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Har brug for at være anonym lidt endnu, men skal nok komme frem når jeg ved om den er god nok.

Nå, men jeg skulle have haft mens i går - den er ikke kommet, og jeg har her til aften taget en svag positiv test. Teststregen er svag, men den er der, og der er farve i. 

MEN selvom jeg selv har sagt 10000 gange at en streg er en streg, så bliver jeg nu lidt bekymret over, at stregen ikke er tydligere nu her 4+1. Da jeg testede positivt med vores første barn var det i 3+6 og der var den tydligere. 

Jeg tager jo bare en test igen om nogle dage og ser om den ikke bliver kraftigere. Men jeg kunne da godt bruge nogle erfaringer. Sidst jeg var gravid var jeg stoppet med p-piller få måneder før. Denne gang har jeg ikke været på p-piller. Måske der også kan være forskel på hvornår i cyklus min ÆL har ligget. 

Jeg håber i vil dele ud af jeres erfaringer. Og ellers vil jeg bare krydse fingre for at den er god nok og at stregen er meget tydligere om nogle dage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

op. 

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen?? 

Anmeld

6. oktober 2013

Smukkert

Hejsa, jeg forstår godt dine frustationer/nysgerrighed !
Første gang kunne jeg først teste positiv 14 dage 'over tid'.
Lille Noah kom til verden <3

For et halvt år siden blev jeg gravid igen, testet positivt, da jeg var 4+1, svagt, men gravid var jeg og fik set hjerteblink i uge 7 <3, men da jeg skulle til NF i uge 12, viste det sig fosteret havde været dødt siden 9+0.

De sidste 4 måneder har vi så prøvet at blive gravide igen, og det er 6 uger og 3 dage siden første mens dag, så havde min cyklus væretpå 3, 4 eller 5 uger burde jeg LÆNGE havde stået med en stærk positiv test (har testet hver dag de sidste 10 dage), men antager jeg at min cyklus er på 45 dage, så er jeg idag 4+0 og her til aften har jeg testet MEGET svagt positivt, så jeg er lidt i samme båd som dig, men jeg tænker, at ens cyklus og ægløsningstidspunkt kan man ikke regne med :-)

krydser fingre for os

Anmeld

6. oktober 2013

Mariajny

har du ikke et billed

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Smukkert skriver:

Hejsa, jeg forstår godt dine frustationer/nysgerrighed !
Første gang kunne jeg først teste positiv 14 dage 'over tid'.
Lille Noah kom til verden <3

For et halvt år siden blev jeg gravid igen, testet positivt, da jeg var 4+1, svagt, men gravid var jeg og fik set hjerteblink i uge 7 <3, men da jeg skulle til NF i uge 12, viste det sig fosteret havde været dødt siden 9+0.

De sidste 4 måneder har vi så prøvet at blive gravide igen, og det er 6 uger og 3 dage siden første mens dag, så havde min cyklus væretpå 3, 4 eller 5 uger burde jeg LÆNGE havde stået med en stærk positiv test (har testet hver dag de sidste 10 dage), men antager jeg at min cyklus er på 45 dage, så er jeg idag 4+0 og her til aften har jeg testet MEGET svagt positivt, så jeg er lidt i samme båd som dig, men jeg tænker, at ens cyklus og ægløsningstidspunkt kan man ikke regne med :-)

krydser fingre for os

Mange tak for dit svar.

Jeg tror sgu nok lidt på den er der - har både let kvalme og hovedpine og så er jeg træt med træt på. 

Meeen kunne nu godt tænke mig at se en kraftigere streg.

Krydser alt hvad jeg kan for os begge to. 

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

har du ikke et billed

Jo, her er et par stykker. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2013

ErSkruk

Anonym skriver:

For mig, så ser de teste positive ud, så et tillykke her fra

Anmeld

7. oktober 2013

Mimbi

Anonym skriver:

Hej

Jeg ville sig ud fra billederne at du er gravid sådan så min også ud første dag efter at mens ikke var kommet

jeg  fingre

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

23-unge-år skriver:

For mig, så ser de teste positive ud, så et tillykke her fra

Mange tak - håber virkelig den er god nok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.