Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min lille skat er da bare så dygtig Han er endelig begyndt at kravle efter at han i snart to mdr. Har stået på knæene og rokket frem og tilbage Men nu fandt han simpelthen fidusen Han møvler dog stadig afsted, men han kravler også helt rigtigt en gang i mellem Og ja, så står han også op af ting og har gjort det i en uges tid
Min lilleRunemus bliver bare så stor lige pludselig Og så er der også lidt med min dejlige vidunderlige Silasmus
https://www.baby.dk/Users/VideoAlbums/ViewVideo.aspx?UserVideoID=755
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er han bare dygtig kan godt forstå katten smutter igen det er da farligt han kun kan kravle
også et dejligt klip af storbror
Muhmi skriver: Min lille skat er da bare så dygtig Han er endelig begyndt at kravle efter at han i snart to mdr. Har stået på knæene og rokket frem og tilbage Men nu fandt han simpelthen fidusen Han møvler dog stadig afsted, men han kravler også helt rigtigt en gang i mellem Og ja, så står han også op af ting og har gjort det i en uges tid Min lilleRunemus bliver bare så stor lige pludselig Og så er der også lidt med min dejlige vidunderlige Silasmus https://www.baby.dk/Users/VideoAlbums/ViewVideo.aspx?UserVideoID=755
iiiiihh hvor er han bare dygtig
Han er dygtig
Og skægt at se katten der ser helt febrilsk ud
Hvor er han dygtig den lille skat..
B&J skriver: hvor er han bare dygtig kan godt forstå katten smutter igen det er da farligt han kun kan kravle også et dejligt klip af storbror
Taaaaaaaaaaak søde!! Ja killingerne skal passe på når Rune er løs
FrkZier skriver: iiiiihh hvor er han bare dygtig
Jaaaaah hihii
Carina:-) skriver: Han er dygtig Og skægt at se katten der ser helt febrilsk ud
Hehe den havde vidst også lidt noia på
ønskebarn74 skriver: Hvor er han dygtig den lille skat..
Jaaah Det synes jeg selvfølgelig også hihihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128