Fødselsdag - ville du sige noget ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
5 svar
7 synes godt om
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Min dreng fylder år i næste uge. Han går i børnehave, i samme børnehave går en dreng som vi har gået i mødregruppe med. Drengen har fødselsdag 5 dage før min dreng. Sidst min dreng skulle klippes ( af drengens mor som er frisør ) snakkede vi om de kommende fødselsdage . Vi snakkede om, at slå dem sammen i byens Legeland . Vi aftale af snakkes ved. Idag modtager jeg så en besked min dreng er inviteret til fødselsdag i næste weekend hos denne dreng & 1 dreng mere fra børnehaven. Dvs de har slået det sammen. Kan mærke jeg er sådan, ejj vi havde en aftale ( eller 1/2 troede jeg ) moderen og jeg snakker godt sammen, men hun kommer privat sammen med den anden drengs mor. Fair nok de vælger at slå det samme, men kunne man så ikke lige give besked om vores " aftale " ikke galt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Happiness

Det er selvfølgeligt ærgeligt, når du nu troede I havde en aftale. Men man er to til tango Hvis han har fødselsdag i næste uge, havde jeg nok kontaktet den anden drengs mor for noget tid siden og fulgt op på aftalen.

Anmeld

6. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis ingen af jer har fulgt op på den halve aftale, så er der jo ikk så meget at sige. 

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Det er selvfølgeligt ærgeligt, når du nu troede I havde en aftale. Men man er to til tango Hvis han har fødselsdag i næste uge, havde jeg nok kontaktet den anden drengs mor for noget tid siden og fulgt op på aftalen.

Ja selvfølgelig skulle jeg have gjordt det . Min egen fejl. 

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvis ingen af jer har fulgt op på den halve aftale, så er der jo ikk så meget at sige. 

Nej korrekt .

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Nu er jeg typen der regner en aftale for en aftale. ja jeg kunne have kontaktet hende, lige så vel som hun kunne kontakte mig inden hun aftaler med en anden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.