Privat klinikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
5 svar
3 synes godt om
6. oktober 2013

k-girl

Har nu været igennem offentlig behandling med ivf og icsi behandling uden held, så vil nu gå til egne lommer, SUK og prøve privat klinikker.

Jeg har Pco og min kæreste dårlig sædkvalitet. (Super match)

Men er der nogle af jer der har god erfaring med privat klinikker på Sjælland, helst KBH.
Vi har gået på Hvidovre før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Putomanen

Vi har været på Trianglen i Hellerup, og har begge været utrolig glæde for det. De er meget venlige, professionelle og de prøver nogle andre ting end det offentlige gjorde. Samtidig var æu en ren fornøjelse på privatklinikken i forhold til det offentlige, da Trianglen har anæstesi sygeplejerskerne, og jeg var meget bedre wmertedækket. æo var også meget mere skånsom.

Vi var selv til samtale hos 2 klinikker inden vi valgte. Det er godt at få en fornemmelse af stedet, inden man beslutter sig. Vi var også hos danfert på frederiksberg, og så har jeg også hørt meget om cfc, som ligger inden i Kbh.

Anmeld

7. oktober 2013

skatja

k-girl skriver:

Har nu været igennem offentlig behandling med ivf og icsi behandling uden held, så vil nu gå til egne lommer, SUK og prøve privat klinikker.

Men er der nogle af jer der har god erfaring med privat klinikker på Sjælland, helst KBH.

vi var meget glade for privatklinikken nordica min speciallæge indenfor pco er læge der han hedder svend lindenberg og er helt fantastisk!! den ligger i nørrebro centeret

Anmeld

7. oktober 2013

ønskebørn74

k-girl skriver:

Copenhagen fertility center ( John Lindenberg ) er specielt god til pco.. 

Han har ry for at kunne gøre en radiator Gravid.. 

Anmeld

7. oktober 2013

foto på lærred

Kan anbefale Trianglen.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Personlig collage til jul, invitaitoner og julekort samt wallstickers.

Anmeld

8. oktober 2013

k-girl

Super tak for alle input...
Vil lige læse lidt frem og tilbage
Hos de forskellige steder:-)
Har ringede til Hvidovre i dag og får mine papir tilsendt hjem...
Må skriv til de forskellige klinikker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.