føler mit barn lige pludselig behandles meget anderledes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
6 svar
7 synes godt om
5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja det er hvad jeg gør.

Sidste weekend holdt vi fødselsdag for min pige. Hun blev 6 år. I den forbindrlsr havde vi inviteret min mands 3 søskende plus kærester pkus børn på besøg. (To babyer på 8 mdr).

Det hele drejede sig om babyerne, hvilket jeg til en vis grad også har forståelse for.

Men det blev bare for meget for MIG.

De tyssede på min datter, hun skulle passe på babyerne, de snakkede RIGTIG meget baby snak HELE tiden og lyttede eller svarede ikke altid min datter. Min datter spurgte om vi skulle synge fødselsdahs sang hvor de snakkede om at det jo ikke var hendes rigtige fødselsdag så det skulle vi da ikke. Når min datter ville noget var de enten ikke interesserede eller lavde sjov og svarede tilbage med ironi
.

Ja lige pludselig synes jeh de behandlede hemde som et barn der r mrhet ældre end hun jo er. Kun lige blevet 6.

Jeh ved der intet ondt er ment, og de er rigtig søde og vi har det godt sammen.

Men jeg får det underligt og bliver ked af det på min piges vegne. Hun er første barnebarn, men altså stadifg kun lige 6.

jeg ville tage en snak med dem. det kan godt være at babyerne er über nuttede, men det her var altså din piges dag, og de behandlede hende ikke pænt. Hun er 6år og kan da virkelig mærke når folk ikke gider hende.
Jeg synes ikke det er ok opførsel overfor en lille pige og især ikke når det er er hende der holder fødselsdag.

Jeg ville da også blive ked af det hvis jeg holdt fødselsdag og alle ignorerede mig..

ikke synge fødselsdagssang?? Hvad er der galt med folk?

Anmeld

5. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

.

Hvad? Det var da helt utroligt, at voksne mennesker kan opføre sig sådan, de burde skamme sig.

Anmeld

5. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

.

hvor blev indlægget af?

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar.

Jeg slettede indlægget, da jeg blev lidt bange for om det måske kunne genkendes....

Men jeg er glad for at i synes mine følelser er okay.

Min mand og jeg nåede heldigvis lige at gå ud i køkkenet og dnakke om fødselsdags sang, og bare fordi det ikke var hendes rigtige dag fødselsdagen blev holdt skulle hun da have sang. Så min mand gik ind og sagde vi skulle synge, og vi sang alle.

.men ja. Min datter kiggede også spørgende over på mig et par gange, men ellers er min opfattelse at hun havde en fin dag
Selvom fokus punktet var et lidt andrt sted...

Anmeld

5. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Mange tak for jeres svar.

Jeg slettede indlægget, da jeg blev lidt bange for om det måske kunne genkendes....

Men jeg er glad for at i synes mine følelser er okay.

Min mand og jeg nåede heldigvis lige at gå ud i køkkenet og dnakke om fødselsdags sang, og bare fordi det ikke var hendes rigtige dag fødselsdagen blev holdt skulle hun da have sang. Så min mand gik ind og sagde vi skulle synge, og vi sang alle.

.men ja. Min datter kiggede også spørgende over på mig et par gange, men ellers er min opfattelse at hun havde en fin dag
Selvom fokus punktet var et lidt andrt sted...

jeg ville helt sikkert fortælle dem at deres opførsel ikke var ok, og I vil ikke have at de opfører sig sådan overfor jeres datter, for hun bliver ked af det.

det er da ligemeget hvornår man holder sin fødselsdag, så bliver der sunget.. det andet er noget pjat, fordi de ikke gider at synge.. (jeg er ikke vilde med fødselsdags sange, men det er jo mit problem og skal ikke gå udover andre)

Anmeld

5. oktober 2013

Kløver

Jeg kan godt forstå det nemt kan gå lidt op i de små, MEN det var din piges fødselsdag der blev holdt pg selvfølgelig skulle der synges og fejres osv

Forstår godt du er ked på din piges vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.