Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yurie skriver: jeg skal have det her tattoveret..I'd rather die on my feet than live on my kneesmen jeg er lidt i tvivl om hvorhenne? Hvor ville I sætte sådan en tattovering?
jeg skal have det her tattoveret..I'd rather die on my feet than live on my kneesmen jeg er lidt i tvivl om hvorhenne? Hvor ville I sætte sådan en tattovering?
LinLin skriver: Underarm... Der vil jeg gerne have skrevet et citat når jeg har råd
Underarm... Der vil jeg gerne have skrevet et citat når jeg har råd
Jeg ville få den på benet - når nu det er den legemsdel, det omhandler Evt. ned ad læggen eller rundt om anklen.Hey, eller hvad med under foden..!? Selvom jeg absolut ingen tattoveringer skal ha', så ville det sted nok mest være mig, da det er knap så åbenlyst - og det ville være overraskende og lidt mystisk!Men de fleste vil jo gerne vise deres tus frem, så det er nok ikke så oplagt
Billemyre skriver: Jeg ville få den på benet - når nu det er den legemsdel, det omhandler Evt. ned ad læggen eller rundt om anklen.Hey, eller hvad med under foden..!? Selvom jeg absolut ingen tattoveringer skal ha', så ville det sted nok mest være mig, da det er knap så åbenlyst - og det ville være overraskende og lidt mystisk!Men de fleste vil jo gerne vise deres tus frem, så det er nok ikke så oplagt
ville få den på lænden hvis det var mig, har dog en der i forvejen!
Jeg ville få den på indersiden af min overarm, hvis du forstår.
Den bliver slidt ekstremt hurtigt og bliver ikke så pæn hurtigt. Så skal man være forberedt på at bruge mange penge og smerte hele tiden.
Men jo fedt sted, skal selv have en der.
Yurie skriver: der skal have 10.10.10 på den ene underarm. ville det være for meget at have det på samme arm? ( da jeg tænker at jeg vil have mine kommende børns navne på den anden underarm..)
der skal have 10.10.10 på den ene underarm. ville det være for meget at have det på samme arm? ( da jeg tænker at jeg vil have mine kommende børns navne på den anden underarm..)
LinLin skriver: Det synes jeg er for meget....
Det synes jeg er for meget....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128