Nogle med forstand på Gelenegle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
9 svar
7 synes godt om
5. oktober 2013

Miss-86

Er der nogle af jer, der ved hvordan man får sine gelenegle af?
Altså er der andre måder end at file dem, jeg vil ikke have ødelagt mine egen negle.
Jeg er kommet til at knække noget af det af og så er den ene negl halvt nede på min egen, så vil enormt gerne have resten af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

Altså er der andre måder end at file dem, jeg vil ikke have ødelagt mine egen negle.
Jeg er kommet til at knække noget af det af og så er den ene negl halvt nede på min egen, så vil enormt gerne have resten af!

Neglelakfjerner MED acetone!!

Anmeld

5. oktober 2013

Francisca

AnthonsMor skriver:

Virker ikke på gele negle

Anmeld

5. oktober 2013

AnthonsMor

Francisca skriver:

Virker ikke på gele negle

Det har jeg da kunnet gøre engang? :O
Men det er også nogle år siden

Anmeld

5. oktober 2013

MetteS81

Jeg tror, at Matas har noget specielt til det, så prøv evt der...hvis det er her til aften du har brug for hjælp, så ved jeg det desværre ikke 

Anmeld

6. oktober 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ren acetone på vat, sæt det på hver negl, pak sølvpapir om, vent i 20-30 min. Sådan gjorde jeg en gang

Anmeld

6. oktober 2013

Miss-86

AnthonsMor skriver:

Nej, det tror jeg heller ikke virker.

Men tak..

Anmeld

6. oktober 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ren acetone på vat, sæt det på hver negl, pak sølvpapir om, vent i 20-30 min. Sådan gjorde jeg en gang

Okay, det var værd at prøve.

Anmeld

6. oktober 2013

DianaRJS

Miss-86 skriver:

hvis ingen af de andres tips virker så en skål med acetone i, og så fingrene derned i, det gør at geleen bliver blød og så vil du kunne pille geleen af

det var det hende der lavede negle på mig til min brors bryllup bedte mig om når jeg ville have dem af, og de var lavet ved en proffesionel

Anmeld

7. oktober 2013

Miss-86

DianaRJS skriver:

hvis ingen af de andres tips virker så en skål med acetone i, og så fingrene derned i, det gør at geleen bliver blød og så vil du kunne pille geleen af

det var det hende der lavede negle på mig til min brors bryllup bedte mig om når jeg ville have dem af, og de var lavet ved en proffesionel

Tak, jeg har fået dem af.
Men har bare taget en neglefil og fået ind under neglen også vippet dem af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.