Er den positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

et-ønske

Tillykke du er da bare så meget gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

CH2012

Helt sikkert gravid Stort tillykke

Anmeld

5. oktober 2013

Manna

Summer2014baby skriver:

Hej tøser...

jeg er rumdt på gulvet....

jeg har gået og holdt mig i 5 timer fordi testmonstret ovetog mig.. Er i dag 3+5 hvis dette passer...

først synes jeg de begge var utydelige, dig lige utydelige, men inden for 5 min. Blev de sådan her... Er jeg? Eller kan den vise falsk??

vi har prøvet i 13 måneder nu og prøvet alt... Er det endelig sket? :-D tør æsten ikk tro det...

Jeg vil da også sige, at den er meget positiv, men jeg kan godt forstå du undrer dig over at kontrolstregen ikke er tydeligere. Det gør jeg også. Men som en anden siger, bare teststregen er der, så må du da være gravid og det er den da så tydeligt. Tillykke
Lad os så høre om du har nogle symptomer og evt. hvilke allerede nu?

Manna

Anmeld

5. oktober 2013

Summer2014baby

Tusinde tak alle sammen :-)

håber den er der nu, at det ikke bare er en uærlig test.

hvad symptomer angår, har/er jeg været meget oppustet elstrem træt og en smule kvalme og så fornemmelsen har været der. Føltes lidt underligt i maven. 2 døgn efter ÆL havde jeg mega jag i underlivet i den højre side. 

Anmeld

5. oktober 2013

Lilje82

Summer2014baby skriver:

Tusinde tak alle sammen :-)

håber den er der nu, at det ikke bare er en uærlig test.

hvad symptomer angår, har/er jeg været meget oppustet elstrem træt og en smule kvalme og så fornemmelsen har været der. Føltes lidt underligt i maven. 2 døgn efter ÆL havde jeg mega jag i underlivet i den højre side. 

Den er a uden tvivl positiv  Stort tillykke

Anmeld

5. oktober 2013

stjernehimmel

Summer2014baby skriver:

Hej tøser...

jeg er rumdt på gulvet....

jeg har gået og holdt mig i 5 timer fordi testmonstret ovetog mig.. Er i dag 3+5 hvis dette passer...

først synes jeg de begge var utydelige, dig lige utydelige, men inden for 5 min. Blev de sådan her... Er jeg? Eller kan den vise falsk??

vi har prøvet i 13 måneder nu og prøvet alt... Er det endelig sket? :-D tør æsten ikk tro det...

tillykke :-) 

Anmeld

6. oktober 2013

Summer2014baby

Den kan ikke være falsk positiv i så tydelige farver vel? For har taget en negativ test til morgen :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.