Efterårs krea - inspirationstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

LinLin

camilla10 skriver:

Husker dem fra børnehaven i min barndom og kunne ikke lade være med at google. Man kan finde en moderne udgave hos Olisan.dk. De har et kastanjesæt med 3 bor i forskellig tykkelse og en kastanjeholder, så det er nemt for de små fingre uden at komme til skade. Det er da smart for en hund 

Ja... Men en syl kostede 25kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

LinLin

Tauf skriver:

Har aldrig lavet perle skåle.

P.s har lige købt en KÆMPE bøtte Hama perler i bilka til 70kr

Det er bare at tænde ovnen på 200 grader og så lægge perlerne i en skål/ramekin (der selvfølgelig kan tåle ovn) så holder man bare øje med dem og tager dem ud når man synes de er smeltet nok

Det var billigt men jeg har lavet så meget med perler at jeg køber dem "farve-enkeltvis" - gider ikke sidde og fiske efter de enkelte farver

Anmeld

5. oktober 2013

Noahmor

LinLin skriver:

Ej hvor er de fede
Vi har købt græskar men venter lige to uger med at skære dem... Synes de rådnede så hurtigt sidste år...

Tak. 

Vores holder også max en uge, men har hørt at man kan komme atamon i, så holder de længere. 

Anmeld

5. oktober 2013

LinLin

Noahmor skriver:

Tak. 

Vores holder også max en uge, men har hørt at man kan komme atamon i, så holder de længere. 

Det er ærgerligt de ikke holder længere... Måske skulle man prøve det...

Anmeld

5. oktober 2013

MyLove E

LinLin skriver:

Det er bare at tænde ovnen på 200 grader og så lægge perlerne i en skål/ramekin (der selvfølgelig kan tåle ovn) så holder man bare øje med dem og tager dem ud når man synes de er smeltet nok

Det var billigt men jeg har lavet så meget med perler at jeg køber dem "farve-enkeltvis" - gider ikke sidde og fiske efter de enkelte farver

Okay tak:-D

Anmeld

5. oktober 2013

Noahmor

LinLin skriver:

Det er ærgerligt de ikke holder længere... Måske skulle man prøve det...

Så må du lige sige om det virker. 

Anmeld

7. oktober 2013

MyLove E

Har lavet en lille udstilling i pejsen :-D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2013

LinLin

Tauf skriver:

Har lavet en lille udstilling i pejsen :-D

Hvor fint

Anmeld

9. oktober 2013

Maja_4000

Vi har lige lavet en uro af kastanjer (som Caroline havde malet på) og filtkugler

Kan ikke få billede herind, men den kan ses på Instagram hvis det er

Anmeld

9. oktober 2013

tioyv

LinLin skriver:

Her er lidt af det vi har lavet herhjemme med efterårs-/halloween-tema.
Smid endelig jeres billeder ind så vi kan inspirere hinanden til hvad man fx kan lave i efterårsferien med ungerne
1: kastanjeedderkop (synes den var lidt for realistisk inden øjnene kom på ) med piberenser-ben
2: kastanje-edderkoppespind
3: nem græskarhoved i perler: store perler som øjne, næse og mund. Og så ellers bare fylde op med alm orange perler til de er på højde med de store
4: vi har samlet blade og kastanjer og skal nok lave flere dyr/spind af kastanjerne og træer af bladene

Vis mig hvad i har lavet!!

Her er også lidt halloween pynt.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.