Efter stikpille, hvor lang tid wc ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.508 visninger
3 svar
2 synes godt om
5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hvor lang tid efter man har taget en stikpille må/kan man gå på wc?
Har lige taget en for 10 minutter siden, grundet kur mod hæmoride.
Og nu, ja nu skal jeg altså ha tømt ryggen, men vil heller ikke "miste" pillen og dens effekt .. Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Faith

Stikpiller indeholder et stof som ret hurtigt bliver optaget af slimhinden i endetarmen. Skal du på toilettet, skal du jo på toilettet. Det dur ikke at du går og holder dig. Det bliver du bare mere forstoppet af = flere hæmorider.

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Stikpiller indeholder et stof som ret hurtigt bliver optaget af slimhinden i endetarmen. Skal du på toilettet, skal du jo på toilettet. Det dur ikke at du går og holder dig. Det bliver du bare mere forstoppet af = flere hæmorider.

Ja, men har bare en følelse af at den stadig er der, hvis du forstår ..
Jeg har ikke fået en hæmoride af at holde mig eller presse aff. ud, men pga de tunge løft jeg har lavet da vi flyttede

Anmeld

5. oktober 2013

MorEllen

Anonym skriver:

Hvor lang tid efter man har taget en stikpille må/kan man gå på wc?
Har lige taget en for 10 minutter siden, grundet kur mod hæmoride.
Og nu, ja nu skal jeg altså ha tømt ryggen, men vil heller ikke "miste" pillen og dens effekt .. Hjælp

Når man får noget ind i endetarmen sættes der automatisk igang en tømmerefleks, så der er helt normalt at du føler at du skal på toilett. En stikkpille smelter ret hurtig når den har kommet ind i varmen, så hvis du kan holde dig omkring 30 min så er det nok okay at "tømme ryggen" ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.