tøj til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2013

TNBC

Hjælp kloge damer

Jeg skal til barnedåb den 30.nov, og jeg er på herrens mark med hvad jeg skal have på.
Jeg går mest i t-shirt, jeans(tit med huller)og converse. og det kan jeg jo ikke have på.. jeg har ikke gået med kjole i mange år(dog lange toppe, der går ned over bukserne)

det er jo ikke varmt i november.. Jeg er heller ikke til ballerina(men det kan jo ændre sig)

nogen der har en god ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Carina:-)

Jeg havde sidst jeg var til noget der krævede lidt mere end herdags tøj-et par pæne jeans i sort,sorte stiletter ,en top med palietter og en blaser over.

Klassisk pænt uden at være det store skud.

Anmeld

5. oktober 2013

L&V

Yurie skriver:

Hjælp kloge damer

Jeg skal til barnedåb den 30.nov, og jeg er på herrens mark med hvad jeg skal have på.
Jeg går mest i t-shirt, jeans(tit med huller)og converse. og det kan jeg jo ikke have på.. jeg har ikke gået med kjole i mange år(dog lange toppe, der går ned over bukserne)

det er jo ikke varmt i november.. Jeg er heller ikke til ballerina(men det kan jo ændre sig)

Syntes da sagtens et par fede jeans, top og en afslappet sko efter min mening

Anmeld

5. oktober 2013

TNBC

Månsson skriver:

Syntes da sagtens et par fede jeans, top og en afslappet sko efter min mening

jeg fik bare af vide sidst jeg sagde jeg ville komme i jeans, at det kunne man bare IKKE...(ikke af min bror, men folk der skrev) så bliver jo lidt nervøs. det er trosalt min nevø der skal døbes..

Jeg skal nok bare lige have nogle andre sko.. der er dødninge hoveder på..

Anmeld

5. oktober 2013

TNBC

Carina:-) skriver:

Jeg havde sidst jeg var til noget der krævede lidt mere end herdags tøj-et par pæne jeans i sort,sorte stiletter ,en top med palietter og en blaser over.

Klassisk pænt uden at være det store skud.

sko kan jeg måske låne af min søster... og så have et par reserve til efter kirken.. nice at vide at jeans er ok. jeg må finde nogle sorte og en dejlig top og så noget til at tage over når det bliver koldt.

Anmeld

5. oktober 2013

LilleSmølf

Yurie skriver:

Hjælp kloge damer

Det kommer vel an på om det er totalt fancy barnedåb eller lidt mere nede på jorden.

Jeg havde jeans og sneakers på til min søns barnedåb, ligesom langt størstedelen af gæsterne.

Så længe du måske ikke lige hopper i noget ultra lårkort eller suuuper høje hæle, eller dem, der holder barnedåben er meget snerpede, er jeg sikker på det nok skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.