3årig er stoppet med at sige til når han skal på toilettet !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2013

RosaSofia

Hjælp, min dreng på 3 år smed bleen for to mdr siden. Den første måned var der næsten ingen uheld og han var meget engageret i at komme på toilettet. De sidste tre uger har han imidlertid haft uheld på uheld, men det værste er at han har fået stor modvilje mod toilettet. Han siger slet ikke til mere og er nærmest ligeglad med at tisse i bukserne. 

Det skræmmer mig lidt for han er ellers sund og rask og glad. Har nogen nogen gode råd, for er efterhånden ved at drukne i vasketøj og rengøring efter alle de uheld.

Det frustrerer mig, at han har kunnet mærke, at han skal tisse eller lave stort og har kunnet sige til, men ikke gør det længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

TNBC

RosaSofia skriver:

Hjælp, min dreng på 3 år smed bleen for to mdr siden. Den første måned var der næsten ingen uheld og han var meget engageret i at komme på toilettet. De sidste tre uger har han imidlertid haft uheld på uheld, men det værste er at han har fået stor modvilje mod toilettet. Han siger slet ikke til mere og er nærmest ligeglad med at tisse i bukserne. 

Det skræmmer mig lidt for han er ellers sund og rask og glad. Har nogen nogen gode råd, for er efterhånden ved at drukne i vasketøj og rengøring efter alle de uheld.

Det frustrerer mig, at han har kunnet mærke, at han skal tisse eller lave stort og har kunnet sige til, men ikke gør det længere.

kan der være sket noget, når han har skulle på toilettet, der gør ham bange? En oplevelse..

har du spurgt ham hvorfor han ikke vil på toilettet mere?

Anmeld

5. oktober 2013

RosaSofia

Måske er det noget med hård mave, der gør at det er ubehageligt. Det har han desværre haft meget. 

Ellers er jeg bange for, at det er fordi vi indenfor kort tid både er flyttet og har været på en ferie uden ham. Det har måske gjort, at han har følt sig lidt utryg i en periode.

Men han er nu alligevel stor modstander af bleen og tager den selv af om morgen, han nærmest nægter at få den på. Så det er ikke fordi han savner den,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.