mælk i brysterne ikke gravid,.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. oktober 2013

Anonym trådstarter

jeg er lige ano på denne.

Sagen er den jeg fik en datter i juni månede. jeg ammede hende kun kort tid,. ca 2 uger fordi jeg ikke havde nok mælk,.
derfter er mit mælk forsvundet,.
idag da jeg så er på vej i bad opdager jeg så at jeg har ''skjold'' af mælk til at sidde på brystvorderne. som det også gjorde dengang jeg ammede,. jeg klemmer så fordi jeg syntes det er enormt mærkeligt. og rigtig nok der kommer så mælk ud,. det er helt hvidt så ikke overgangsmælk og hvad man ellers kalder det,.?

Er det et tegn på jeg er gravid igen ?
eller er der andre der også har prøvet det ?

er mega fortvivlet da jeg syntes det er meget lang tid siden mit mælk forsvandt.!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Witt

Anonym skriver:

Sagen er den jeg fik en datter i juni månede. jeg ammede hende kun kort tid,. ca 2 uger fordi jeg ikke havde nok mælk,.
idag da jeg så er på vej i bad opdager jeg så at jeg har ''skjold'' af mælk til at sidde på brystvorderne. som det også gjorde dengang jeg ammede,. jeg klemmer så fordi jeg syntes det er enormt mærkeligt. og rigtig nok der kommer så mælk ud,. det er helt hvidt så ikke overgangsmælk og hvad man ellers kalder det,.?

er mega fortvivlet da jeg syntes det er meget lang tid siden mit mælk forsvandt.!?

Jeg fødte en datter 3 jan 2012, ammede hende i ca 9-10 mdr.. og har stadig mælk i, oplede det samme som dig, ved at jeg var på vej i bad og lagde mærke til det.
Så prøvede jeg at klemme og rigitg nok, der var mælk i..

Ved ikke lige hvorfor eg stadig har mælk tilbage, men gravid er jeg så ikke!

Anmeld

5. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg fødte i marts, stoppede amning efter 2-3 uger, da min søn endte med at få mine brystvorter ødelagt så meget, at det blødte mere end der kom mælk ud..
Men.. Jeg har altså stadig LIIIIIIDT mælk i brysterne, og det kan f.eks. ses, som du siger, som små skjolder i bh'en når man tager den af, eller på blusen jeg sover i om natten

Så det er absolut ikke nødvendigvis tegn på, at du er gravid igen, for JEG er i hvert fald ikke

Anmeld

5. oktober 2013

FamilenStorm

Kroppen kan tro du er gravid eller noget i den dur..

Har en veninde der er rigtig langt fra på at tænke børn og har heller ikke været gravid..

Hun passede så hendes niece på et par mdr en dag og vupti så havde hun mælk i brysterne.. Vildt syret.. Hun gik til lægen da hun blev lidt forskrækket over det, som sagde at kroppen godt kunne tro hun var gravid...

Anmeld

5. oktober 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg kunne presse mælk ud af mine bryster flere år efter jeg stoppede med at amme! Selvom jeg ikke var gravid.

Anmeld

5. oktober 2013

AnneH

Anonym skriver:

Jeg ammede min datter i 9 mdr. og har ikke ammet i over et år, og har også stadig lidt mælk. Og jeg er bestemt heller ikke gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.