ann-kristina skriver:
Hej
De sidste to år har jeg lavet en julekurv til en børnefamilie der havde brug for hjælp. Det var via en facebookgruppe. Men nu kan jeg ikke finde gruppen. Er der nogen der ved noget? Jeg mener ikke det var den der hedder julehjælp.
Ann-Kristina
det er nok ikke helt dette du leder efter, men skriver alligevel:
.......................
Vi har indtil videre modtaget mere end 200 ansøgninger fra familier der har det hårdt og som blot ønsker en lille gave til deres børn eller feks julegodter
Desværre har vi endnu ikke modtaget så mange donationer.
Så hvis du skulle ligge inde med feks legetøj som dine børn ikke længere bruger eller tøj de er vokset ud af, vil vi rigtigt gerne høre fra dig.
Nu går vi ind i den kolde tid. Der er masser af børn, hvor forældrene ikke har råd til at iklæde børnene det varme tøj. Så har du noget, må du rigtigt gerne skrive til os
Der er altid nogle et andet sted som ville elske at modtage disse ting.
Hvis du finder noget som du ønsker at donere, er du meget velkommen til at sende os en mail på juledonation@gmail.com
Vi vil så gerne hjælpe disse familier, men vi har ikke rigtigt noget at tilbyde dem endnu. Så vi håber at i vil hjælpe
Sidste år fik vi doneret en masse forskelligt. Både brugt legetøj, brugt tøj, brugte sko og en masse andet
På forhånd tak. Mvh Rene/Stifter Julehjælpen (Facebook)

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Personlig collage til jul, invitaitoner og julekort samt wallstickers.
Anmeld