Bedside crib/ bedside bed hvor længe kan man bruge sådan en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

Hullabullabulla

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften sige, er der nogle der har erfaringer med hvor længe man kan bruge sådan en? Det er denne model vi kigger på:

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1907& amp;gclid=CN-f_M2C-bkCFbGXcAodET4ACA

Thea sover stadig i lift, men det synger virkelig på sidste vers og vi har ikke plads til en tremmeseng før vi får solgt lejligheden. Hvad siger l piger, er det fjollet at købe sådan en? Hun er 5,5 måned

Håber l kan hjælpe med nogle erfaringer

Ville nok ikke bruge pengene på sådan en, da hun lige pludselig måske vokser, bliver mere fysisk osv.. Ville i stedet købe en tremmeseng med aftagelig side og sætte op ad jeres seng..

Min søn fx har vokset meget i ryk - er 7 måneder og nu 77 cm lang, så her ville det være spildte penge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

tarkoflen

Britt88 skriver:

Ville nok ikke bruge pengene på sådan en, da hun lige pludselig måske vokser, bliver mere fysisk osv.. Ville i stedet købe en tremmeseng med aftagelig side og sætte op ad jeres seng..

Min søn fx har vokset meget i ryk - er 7 måneder og nu 77 cm lang, så her ville det være spildte penge..

Vi har ikke plads til en tremmeseng før vi har fået solgt vores lejlighed.

Vores datter er en lille spirrevip og er kun 63 cm lang, så jeg tror ikke hun vokser ud af den i længden lige med det samme, men man ved selvfølgelig aldrig

Anmeld

5. oktober 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
tarkoflen skriver:

Ok og han forsøgte ikke at kravle over siden?

Slet ikke, men han har altid sovet i vores seng,  vi prøvede bare den der løsning fordi vi fik den anbefalet, men som sagt sov han aldrig i den, da han hellere ville putte sammen med os.

Det nok også fordi han ikke var vandt til tremmeseng? Og at han altid havde sovet i vores seng sammen med os?

Anmeld

5. oktober 2013

DianaRJS

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften sige, er der nogle der har erfaringer med hvor længe man kan bruge sådan en? Det er denne model vi kigger på:

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1907& amp;gclid=CN-f_M2C-bkCFbGXcAodET4ACA

Thea sover stadig i lift, men det synger virkelig på sidste vers og vi har ikke plads til en tremmeseng før vi får solgt lejligheden. Hvad siger l piger, er det fjollet at købe sådan en? Hun er 5,5 måned

Håber l kan hjælpe med nogle erfaringer

altså jeg synes da at hvis i tænker i gerne vil have et barn mere på et tidspunkt, og tror i kommer til at bruge den der også er det da ikke helt spildste penge, men er jo meget forskelligt hvordan/hvor meget  børn vokser, mine ville ikke have kunnet ligge i den som 1 årrig, eller som en på 9 måneder ;P de er begge 2 meget lange og ar egentligt altid været det, selvom den ældste er født i uge 34+6

Anmeld

5. oktober 2013

tarkoflen

skovrup skriver:

Slet ikke, men han har altid sovet i vores seng,  vi prøvede bare den der løsning fordi vi fik den anbefalet, men som sagt sov han aldrig i den, da han hellere ville putte sammen med os.

Det nok også fordi han ikke var vandt til tremmeseng? Og at han altid havde sovet i vores seng sammen med os?

Hi hi det er ikke nemt når der er en lille puttetrold der hellere vil sove hos mor og far

Anmeld

5. oktober 2013

tarkoflen

DianaRJS skriver:

altså jeg synes da at hvis i tænker i gerne vil have et barn mere på et tidspunkt, og tror i kommer til at bruge den der også er det da ikke helt spildste penge, men er jo meget forskelligt hvordan/hvor meget  børn vokser, mine ville ikke have kunnet ligge i den som 1 årrig, eller som en på 9 måneder ;P de er begge 2 meget lange og ar egentligt altid været det, selvom den ældste er født i uge 34+6

Altså Thea er en lille fis med sine 63 cm og hverken min kæreste eller jeg er ret høje, men man ved selvfølgelig ikke hvor hurtigt hun vokser! Omvendt skal hun have en tremmeseng når vi får solgt lejligheden og forhåbentlig får noget mere plads. Men ja vi vil gerne have et barn mere og jeg kan godt lide tanken om at baby ligger så tæt på mig Thea ligger i lift ved siden af min seng nu og sover typisk et par timer hos mig om natten, når hun er blevet ammet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.