en hyggelig aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
6 svar
9 synes godt om
4. oktober 2013

mulle85

har haft den bedste aften med manden i mit liv med god mad og vin, nu vi ingen børn har hjemme var der tid til lidt kærestetid og det sku lige nydes jo!

også lige et billede jeg selv synes blev okay!

fortsat god aften/nat!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

EnSødMor

Skønt med en kærestedag! Det er så vigtigt at huske ( siger de kloge!) jeg har dog ikke selv gjort det!  

Anmeld

5. oktober 2013

mulle85

Frk-Anonym skriver:

Skønt med en kærestedag! Det er så vigtigt at huske ( siger de kloge!) jeg har dog ikke selv gjort det!  

Lige præcis, og det er også bare vigtigt og huske hinanden lidt i en travl hverdag osv! hehe mon ikke du kan nå det endnu

Anmeld

5. oktober 2013

EnSødMor

mulle85 skriver:

Lige præcis, og det er også bare vigtigt og huske hinanden lidt i en travl hverdag osv! hehe mon ikke du kan nå det endnu

Jo det kan jeg nok, er bare så dårlig til at give slip! ;-) hehe... 

Vi står og skal flytte i hus nu her, så tiden er bare ikke til hygge, hun er dog også kun 1 år gammel, så der er massere af tid 

Anmeld

5. oktober 2013

mulle85

Frk-Anonym skriver:

Jo det kan jeg nok, er bare så dårlig til at give slip! ;-) hehe... 

Vi står og skal flytte i hus nu her, så tiden er bare ikke til hygge, hun er dog også kun 1 år gammel, så der er massere af tid 

jah det har du fuldstændig ret i!

men i kan jo også bare få hende passet nogle timer og ta i biffen, det er guld værd!

Anmeld

5. oktober 2013

MorDk

Hvor lyder det hyggeligt! Herligt billede *S*

Ja det er fa'me dejligt med kærestetid engang imellem! Kunne jeg nu godt bruge noget mere af. For 2 år siden var på hotel (1 overnatning) så fedt!!!

Anmeld

5. oktober 2013

mulle85

MorDk skriver:

Hvor lyder det hyggeligt! Herligt billede *S*

Ja det er fa'me dejligt med kærestetid engang imellem! Kunne jeg nu godt bruge noget mere af. For 2 år siden var på hotel (1 overnatning) så fedt!!!

tusind tak, det var også bare skønt!

hvis man har muligheden ind imellem er det også med og benytte sig af det, man kan godt komme til og glemme hinanden lidt med 2 små børn!

sådan en overnatning har vi også tænkt på og ville på et tidspunkt, tror det ku være rart med spa og det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.